Buketräff Svärdsjö - 2017 edition

Knappt 40 minuter kvar innan jag är i Uppsala. Jag är trött på att åka kollektivt nu.

Mvh lätt åksjuk bumpo

Jag har fixat majskolvar, och en annan grej att lägga på grillen, en köttbit till mig, hallonsoda, en flaska rosebubbel, madrasser
Nu är det bara mediciner och varma kläder kvar
Laktosfri grädde och mjölk får jag fixa på vägen om det går bra @Magiana ?

Vad är senaste budet på hur många vi blir? Jag sitter och fixar med priserna till quizet. :D

Mitt förslag är för övrigt att vi utser 4 karismatiska, hårdföra lagledare som får samla lagom många deltagare till sina respektive lag och komma på käcka lagnamn, peppiga ramsor och koordinera cheerleadingdanserna. :banana: (Det sista är eventuellt frivilligt men ger extrapoäng.)

Jag har fixat majskolvar, och en annan grej att lägga på grillen, en köttbit till mig, hallonsoda, en flaska rosebubbel, madrasser
Nu är det bara mediciner och varma kläder kvar
Laktosfri grädde och mjölk får jag fixa på vägen om det går bra @Magiana ?
Ja, det går bra. Vi har ett planerat stopp i en mataffär på vägen.

Vad är senaste budet på hur många vi blir? Jag sitter och fixar med priserna till quizet. :D

Mitt förslag är för övrigt att vi utser 4 karismatiska, hårdföra lagledare som får samla lagom många deltagare till sina respektive lag och komma på käcka lagnamn, peppiga ramsor och koordinera cheerleadingdanserna. :banana: (Det sista är eventuellt frivilligt men ger extrapoäng.)
Cheerleedingdans? Jag dansar aldrig nykter och äter medicin som pajar levern TOTALT så sannolikheten att jag dansar är.. liten :rofl:

18 tror jag.

Liknande trådar

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
26 366
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar