Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Återigen, vad är det man behöver ha med sig? Vad kommer att finnas? Har vi någon lista så man kan se om det saknas något som man ABSOLUT måste ha?
Ja, tar mjölk i teet, kan köpa med laktosfri - räcker 1 liter?Det som finns: Tre sängar (en i lillstugan), en luftmadrass och en luftsäng. En säng är bokad och det är två, ev tre som behöver något att sova på (@Ninnurur, @tornblomma och ev @hemlig) så det finns garanterat en komplett sovplats kvar. Utrymme är det gott om bara man har något att sova på. Skulle det vara någon kris angående något att sova på går det alltid att improvisera också
Vad som tas med till gemensam mat, av vem:
athena_arabians - räkor, tzatzki, bål, Flora smörgåsmargarin
Ninnurur - beasås, räkor, aioli
tanten - bröd, grönsallad
Dentaku - ägg
Blacksmithfarm - vattenmelonsallad (melon, feta, lök), "naturell" melon
Io - torra tillbehör till efterrätten (maräng, chokladsås, nougatsås, bananer...)
pulkaskurk - grädde och glass till efterrätten
Kaffe och te finns också. Vill någon ha mjölk? Jag dricker inte det oavsett laktosinnehåll så det finns inte.
Det som finns: Tre sängar (en i lillstugan), en luftmadrass och en luftsäng. En säng är bokad och det är två, ev tre som behöver något att sova på (@Ninnurur, @tornblomma och ev @hemlig) så det finns garanterat en komplett sovplats kvar. Utrymme är det gott om bara man har något att sova på. Skulle det vara någon kris angående något att sova på går det alltid att improvisera också
Vad som tas med till gemensam mat, av vem:
athena_arabians - räkor, tzatzki, bål, Flora smörgåsmargarin
Ninnurur - beasås, räkor, aioli
tanten - bröd, grönsallad
Dentaku - ägg
Blacksmithfarm - vattenmelonsallad (melon, feta, lök), "naturell" melon
Io - torra tillbehör till efterrätten (maräng, chokladsås, nougatsås, bananer...)
pulkaskurk - grädde och glass till efterrätten
Kaffe och te finns också. Vill någon ha mjölk? Jag dricker inte det oavsett laktosinnehåll så det finns inte.
Äh, du kan betala för jordgubbarna!Får lite kasst samvete att jag inte bidrar till ngt .. lite som den sämsta gästen nånsin. Ska jag köpa en låda vin till alla? Några speciella önskemål?
Äh, du kan betala för jordgubbarna!Annars har vi väl inget rödvin?
@athena_arabians har väl vitt? Och jag har typ smirnoff ice fast de heter nåt annatSka jag fixa någon dryck till räkorna då? Rödtjut och rökta räkor funkar bara ihop som allitteration(vilket visserligen inte är fy skam).
Ska jag fixa någon dryck till räkorna då? Rödtjut och rökta räkor funkar bara ihop som allitteration(vilket visserligen inte är fy skam).
Men stopp nuDentaku mitt nick är ledigt! Kalla dig Tass och sen kan du göra bort dig hur mycket som helst - jag bjuder!
Jag har lovat en box rött.Ja @athena_arabians har vitt! Du kanske kan kirra jordgubbar @Dentaku ?
OK - jag tar mina blommigaste byxor.Ok jag tar på mig ngt som ser ut som en buske med blommor!
tanten - bröd, grönsallad, rödtjut på box, slänger med en rea-ost också.
Nemas ProblemasMen stopp nu
Vi kom ju faktiskt överens om att alla skulle presentera sig som scata!![]()
(Scata är ju mitt andra nickNemas Problemas
Tass-Scata![]()
OK - jag tar mina blommigaste byxor.
Det är det mest camo - kamoflagebetonade - jag äger.... Blå med sommarblommor.
Måste jag ha något upptill? Vad?
Jag kan inte komma på något alls som är "camo" upptill. Grönt kanske!! Ja GRÖNT.
Det är väl kamoflage i spenaten i Svärdsjö (varför har ingen nappat på att vi ska till ett ställe som heter SVÄRDsjö!!???)
Hår som en buske? Duger det?
Sorry - jag klarar mig med ett.Nej du behöver inte ha ngt upptill, två löv max!
Sorry - jag klarar mig med ett.
Det har oändligt med fördelar.
Vi kan utveckla det där imorgon![]()
Vänta några glas bara.