Buketräff hos athena_arabians

Återigen, vad är det man behöver ha med sig? Vad kommer att finnas? Har vi någon lista så man kan se om det saknas något som man ABSOLUT måste ha?

Återigen, vad är det man behöver ha med sig? Vad kommer att finnas? Har vi någon lista så man kan se om det saknas något som man ABSOLUT måste ha?

Det som finns: Tre sängar (en i lillstugan), en luftmadrass och en luftsäng. En säng är bokad och det är två, ev tre som behöver något att sova på (@Ninnurur, @tornblomma och ev @hemlig) så det finns garanterat en komplett sovplats kvar. Utrymme är det gott om bara man har något att sova på. Skulle det vara någon kris angående något att sova på går det alltid att improvisera också :D

Vad som tas med till gemensam mat, av vem:
athena_arabians - räkor, tzatzki, bål, Flora smörgåsmargarin
Ninnurur - beasås, räkor, aioli
tanten - bröd, grönsallad
Dentaku - ägg
Blacksmithfarm - vattenmelonsallad (melon, feta, lök), "naturell" melon
Io - torra tillbehör till efterrätten (maräng, chokladsås, nougatsås, bananer...)
pulkaskurk - grädde och glass till efterrätten

Kaffe och te finns också. Vill någon ha mjölk? Jag dricker inte det oavsett laktosinnehåll så det finns inte.

Det som finns: Tre sängar (en i lillstugan), en luftmadrass och en luftsäng. En säng är bokad och det är två, ev tre som behöver något att sova på (@Ninnurur, @tornblomma och ev @hemlig) så det finns garanterat en komplett sovplats kvar. Utrymme är det gott om bara man har något att sova på. Skulle det vara någon kris angående något att sova på går det alltid att improvisera också :D

Dentaku - ägg
Io - torra tillbehör till efterrätten (maräng, chokladsås, nougatsås, bananer...)

Kaffe och te finns också. Vill någon ha mjölk? Jag dricker inte det oavsett laktosinnehåll så det finns inte.
Ja, tar mjölk i teet, kan köpa med laktosfri - räcker 1 liter?

Ville vi ha gemensam potatis?
Något pålägg till frukosten?

Dentaku - ägg

Får lite kasst samvete att jag inte bidrar till ngt .. lite som den sämsta gästen nånsin. Ska jag köpa en låda vin till alla? Några speciella önskemål?

Ok jag tar på mig ngt som ser ut som en buske med blommor!
OK - jag tar mina blommigaste byxor.
Det är det mest camo - kamoflagebetonade - jag äger.... Blå med sommarblommor.
Måste jag ha något upptill? Vad?

Jag kan inte komma på något alls som är "camo" upptill. Grönt kanske!! Ja GRÖNT. :idea::idea:
Det är väl kamoflage i spenaten i Svärdsjö (varför har ingen nappat på att vi ska till ett ställe som heter SVÄRDsjö!!???)

Hår som en buske? Duger det?

tanten - bröd, grönsallad, rödtjut på box, slänger med en rea-ost också.

Jag är i behov av mjölk till morgonteet. (för "vanligt" te hade du va?) Fixar det när jag ändå handlar

OK - jag tar mina blommigaste byxor.
Det är det mest camo - kamoflagebetonade - jag äger.... Blå med sommarblommor.
Måste jag ha något upptill? Vad?

Jag kan inte komma på något alls som är "camo" upptill. Grönt kanske!! Ja GRÖNT. :idea::idea:
Det är väl kamoflage i spenaten i Svärdsjö (varför har ingen nappat på att vi ska till ett ställe som heter SVÄRDsjö!!???)

Hår som en buske? Duger det?

Nej du behöver inte ha ngt upptill, två löv max!

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 299
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V