Buketräff hos athena_arabians

Jag har inte varit här på buke på ett bra tag och vad ser jag, buketräff på G och om inte världen rämnat så råkar jag vara ledig den helgen. Nån som protesterar om jag bjuder in mig själv? :p

Fast jag kanske ska fråga först om ni vill-törs träffa mig eftersom jag både är obehaglig och farlig (enligt vissa rykten). ;)

*Och under den kalla ytan klappar ett hjärta av sten,,,,,,,*

Som sagt, inga mobbingfasoner här och eftersom jag lagt upp det offentligt så givetvis är du välkommen. Jag utgår ifrån att alla som vill komma vill ha trevligt och att alla ser till att det blir trevligt.

I ditt fall utgår jag ifrån att du har koll på sovarrangemanget :D

Jag har inte varit här på buke på ett bra tag och vad ser jag, buketräff på G och om inte världen rämnat så råkar jag vara ledig den helgen. Nån som protesterar om jag bjuder in mig själv? :p

Fast jag kanske ska fråga först om ni vill-törs träffa mig eftersom jag både är obehaglig och farlig (enligt vissa rykten). ;)

Skulle du råka vara farlig så kan vi nog matcha dig :devil:

:D

Puttar igen med listan, skriv upp om du tänkt komma och om du vill ha räkor:

Vi kan komma 7/7:
-Ninnurur (vill låna sovplats)
-tornblomma (vill låna sovplats antar jag :D)
-tanten kan antagligen komma (måste fixa sovandet på lämpligt sätt. Min gamla kropp fixar inte tält längre)
-Saeta (lånar också gärna sovplats om det är möjligt, tar med egna sängkläder men har ej tillgång till madrass) :)
-hemlig (åker troligen hem sen kväll/natt, men det är inget löfte ;))
-Dentaku(vill ha golvplats men tar med madrass)
-Scata (vill ha golvplats inne, men tar med egen säng + tar med egen mat eftersom jag är matallergiker, men vill gärna ha en plats på grillen... :d)
-Blacksmithfarm (räcker med golvplats, fixar ngt att sova på...)
-Solan64 (sover hemma)
-Niyama (tältar?)
-Io
-daymint
-MacGyver

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
-Solan64

Har lagt till @Niyama, @Io, @daymint och @MacGyver, ändra om något inte stämmer :)

Vi kan komma 7/7:
-Ninnurur (vill låna sovplats)
-tornblomma (vill låna sovplats antar jag :D)
-tanten (om det finns plats i säng)
-Saeta (lånar också gärna sovplats om det är möjligt, tar med egna sängkläder men har ej tillgång till madrass) :)
-hemlig (åker troligen hem sen kväll/natt, men det är inget löfte ;))
-Dentaku(vill ha golvplats men tar med madrass)
-Scata (vill ha golvplats inne, men tar med egen säng + tar med egen mat eftersom jag är matallergiker, men vill gärna ha en plats på grillen... :d)
-Blacksmithfarm (räcker med golvplats, fixar ngt att sova på...)
-Solan64 (sover hemma)
-Niyama (tältar?)
-Io
-daymint
-MacGyver

Vi vill ha räkor:
-athena_arabians
-Ninnurur
-Dentaku
-Saeta
-Solan64
-tanten

Hörru, har du koll på att det är mitt i veckan ;)

Min aversion mot gps grundar sig för övrigt i första och enda gången jag skulle köra med en, till kista. Jah hatar att köra i Sthlm. Gpsen sa "svag sväng vänster" vilket tydligen betydde filbyte :banghead: som jag inte fattade. Och så blev det pannkaka av allt! :D

Som sagt, inga mobbingfasoner här
Du kan vara lugn, det räckte så bra med den både fysiska och psykiska mobbingen jag fick utstå från 5-e klass till slutet av 9-an så att mobba andra är inte riktigt min grej,,,,,,liksom. Men jag kan vara en riktig retsticka :angel: men bara om den andra parten är med på noterna för annars är det mobbing och tolereras icke! :)

Dom enda som mobbar mig nu är grannens schäferbuse som flyger på mig och ska tugga på mig (händer varenda gång vi träffas :eek: ), en kossa som alltid måste stånga mig liiite :o och så grannens arab som naffsar mig i ansiktet med strukna öron. :crazy:

I ditt fall utgår jag ifrån att du har koll på sovarrangemanget
Jag behöver bara 2 träd som inte står för långt från varann. :)

Förresten, ska jag ta med en stor rulle skivad kassler att slänga på grillen, skivat smörgåspålägg (gourmetskinka), en dunk hemgjort apelsinvin (16% :o :p ) och en massa Sprite? :)

Om någon vill kliva på och åka med så passerar jag Eskilstuna-Västerås-Sala-Avesta-Hedemora--Falun. Bara en plats finns (Volvo 855 lastbil) men gott om stuvutrymme.

Jag har stora träd men om avståndet är bra överlåter jag på dig :D i värsta fall kan vi dra i några öglor i väggen på ladan (i hörnet) :)
Finns det bara plats så går det ju också att rigga upp hängmattan inomhus i ladan, antingen rätt över eller i ett hörn. Utomhus så funkar ju också bilen som ena ankarpunkten så,,,,,,,,vi löser det på nåt sätt. Jag har sovit i bergrum, mellan vägg och lastmaskin, mellan stridsfordon, i ammunitionslager, inne mellan benen på en radarmast och i en ladugård (granne med tjuren) samt i stallet, i skogen och mellan stickan och hytten på en grävmaskin mm. så det där är ett icke-problem. :)

Jag var just ut och slog ett mått mellan nuvarande ankarpunkter och 7,5 meter är max med standardupphängningen, måtten är c/c mellan träd med ungefärlig diameter på 35 cm. Fast inget säger ju att man inte kan Åsa-Nissa lite och stroppar har jag gott om.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 762
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 301
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka