Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen som har något kul "lära känna varandra"-spel eller liknande? Jag gillar spel![]()
Aha, jag hoppar på 166:an redan vid sjukhuset, så jag är redan på busen när du hoppar på. Den stannar vid Clemenstorget, men på stationens sida eller vad man ska säga@Martina_m då kan det nog hända att vi sitter på samma buss!Kommer med tåg från Kristianstad 16.14, så borde hitta till rätt buss på den tiden
![]()
Åh, det är ju superkul med sällskapsspel!! Ett "enkelt" och roligt spel är ju "Med andra ord!" Någon som har det??Åh det vore ju skitkul! Jag har bara en kortlek men kan givetvis ta med den om det krisar. Älskar sällskapsspel![]()
Jag har nog nått sånt spel, inventerar när jag kommer hem!Åh, det är ju superkul med sällskapsspel!! Ett "enkelt" och roligt spel är ju "Med andra ord!" Någon som har det??
Haha, ja på 25 min hinner du absolutJag har nog nått sånt spel, inventerar när jag kommer hem!
@Martina_m haha okej, clemenstorget, på 25 min borde jag hitta ditgrå jacka och förmodligen vinröd crw mössa
du får vinka om du ser mig
![]()
I spelväg har jag:
Vad ritar Picasso?
Absolut överens
rapidough
goda grannar
monopol och monopol empire
(Och fifthy shades of Grey) men det är väl att ta i haha
Absolut överens är ett tempofyllt familjespel/partyspel som handlar om allt det som ni trodde att ni var överens om.Känner inte igen något av spelen förutom monopol (och det känns alldeles för långdraget). Vad går de ut på?![]()