Buketräff eller liknande i Lund?

Åh Cajsa :love:

Jag gillar tanken på kl. 19 :angel:

Hur vill vi göra med käk etc? Tacos var jävligt gott senast men det kanske bli tjatigt.

Åh Cajsa :love:

Jag gillar tanken på kl. 19 :angel:

Hur vill vi göra med käk etc? Tacos var jävligt gott senast men det kanske bli tjatigt.

I Cajsas värld är det "Människor! :love: :bump: :banana: :love: " ;)

Klockan 19 blir fint för min del. Gällande mat så är jag också öppen för förslag. Jag kan utan problem äta tacos igen :d

Om vi är ett gäng som ses vid 17 kan vi ju typ handla o fixa mat o sånt ifall andra vill komma senare, så kan ju allt vara klart då kanske? :)

Jag som alltid ska klydda till allt med att vara vegan tycker taco låter som en strålande idé! Och 17 låter bra i mina öron :)

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Relationer Varnar ifall det blir luddigt, vill ventilera lite. Är det fler än jag som kan känna sig så otroligt ensamma, speciellt under högtider...
Svar
18
· Visningar
3 034
Kropp & Själ Jag har för mig att jag berättade om detta i höstas, men nu hittar jag inte tråden. Hur som helst så började jag under hösten att få...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
22 579
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan man sörja någon som fortfarande lever? Kan man sörja en relation man aldrig fick? Varning för långt och deppigt inlägg. Jag är inne...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka