Buketräff eller liknande i Lund?

Då är kan jag tyvärr inte komma. :( Jag har iofs inte fått någon tid för middagen m mamma, men det lär väl bli vid 17-18 och sedan tar det ju ett par timmar.

Jaha, varför har inte JAG blivit taggad i den här tråden?! @Wingates? @Praeterea? Vad har ni att säga till ert försvar?! :mad:

:D Höhöhöhö.

Jag är rättså socialt utsvulten så jag hänger gärna med om jag får :) Har kanske inte så mycket att tillföra i hästdiskussioner men jag trivs bra med att bara sitta med och lyssna och hmma :laugh:

Jag lämnar en liten kråka här och hoppas att jag får vara med trots att jag egentligen tillhör ungdom någon månad till! Jag bor också i Lund och träffar gärna lite nya människor, är på sluttampen av min utbildning och studievännerna börjar flytta härifrån. På lördag kan jag inte, men jag är gärna med på framtida träffar :up:

Bara jag kan ta mig fram å tillbaka hem så spelar det ingen roll för mig :) Varje hel timme kan jag vara framme, och strax före varje hel timme fram till 23.54 kan jag ta mig hemåt :p

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Relationer Varnar ifall det blir luddigt, vill ventilera lite. Är det fler än jag som kan känna sig så otroligt ensamma, speciellt under högtider...
Svar
18
· Visningar
3 034
Kropp & Själ Jag har för mig att jag berättade om detta i höstas, men nu hittar jag inte tråden. Hur som helst så började jag under hösten att få...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
22 579
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan man sörja någon som fortfarande lever? Kan man sörja en relation man aldrig fick? Varning för långt och deppigt inlägg. Jag är inne...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10