Hittade precis tråden (tack @the_connemara hur många gånger har inte jag bjudit med dig då?
) och är extremt osäker på om jag hinner till 17 imorgon. När måste man OSA?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade precis tråden (tack @the_connemara hur många gånger har inte jag bjudit med dig då?) och är extremt osäker på om jag hinner till 17 imorgon. När måste man OSA?
Jag vet ungefär vid (sen) lunch hur jag ligger till med tiden, hör av mig då!För min del kan man OSA:a hur sent som helst. (Så länge inte sju personer svarar klockan 18.00 att de kommer om 20 minuter för då räcker nog inte maten)
Jag kommer kl 17! Tar med vegansk färs och hårda skal om det är någon mer som vill ha
Röstar för Absolut överens, väärldens roligaste spel! Och frågespel är knappt lönt, om ni inte vill få stryk av en Ungdom![]()
Jannicke, vad är det för adress som gäller?
Deltagare klockan 17:00:
LadyCovergirl
Araminta (Eller Ida i dagligt tal)
Trott (Sandra till vardags!)
Martina_m (Martina, tro det eller ej) kommer med buss 16:56!
the_connemara
GardenAngel (Lina, eller Li om man föredrar det)
Deltagare med senare ankomst:
Flixon (Lyssnar oftast till Kattis) kommer kanske till 17, men för säkerhets skull anmäler jag mig sen på förhand!
Önskemål till inhandlingen:
tortillas
nötfärs + tacokryddor
gul lök
röd lök
ost
salsa
tzatziki-ingredienser
CF paprika&chili
majs
tomat
sallad?
vanlig gurka?
guacamole!
hårda tacoskål/-båtar?
vegetarisk färs? I got this. Vilken butik kommer vi handla i? Något större? Eller ska jag köpa färs på vägen till S-torp
Absolut överens tar jag med då! @LadyCovergirl är huset på samma sida som hållplatsen?
Jättetack härifrån också, kanske mest till @LadyCovergirl för att hon hyste in oss och till @the_connemara med sambo för skjutsen hemEn typiskt bra kväll
![]()