Bukehundar 2..

Calazirya

Trådstartare
Eftersom det inte blev någon bukefilm av den förra tråden tänkte jag kolla om intresse finns?

I sådantfall kan jag klippa ihop den :)

Det jag vill ha är:

• MAX 1 bild per hund
  • Hundens namn
  • Helst bilder där bara hunden är med och inte människor

Senaste den 19 juni vill jag ha bilden om ni vill vara med .

/ C

Senast ändrad:
Sv: Bukehundar 2..

Du menar en bild/hund, har ju två vovvar som gärna vill vara med på bild :angel::D

Yda
20192262.jpg

Dusty
4558487.jpg

Jag vill gärna ha min lilla raring med (eller inte min längre, han bor hos en kompis numera..) Här är han ca 4 år, och precis lagom vacker enligt mig!

8619051.jpg

Har inte så mycket bilder kvar på datorn,då den havererade,och har inte hunnit plocka upp några nya(läs lat)..
Här är min riesentik Viva!
20791125.jpg

Tog tag i saken... Jerry och Lisa är ju foderhundar så dem behöver du inte ta med om du inte vill.

Nikita
DSC00483.jpg

Leia
leiasitt.jpg

Jerry
jerrysot.jpg

Lisa
alicia_klick.jpg

Fått på förslag att vi inte ska lägga ut bilderna i tråden, ni som redan lagt ut är ok men från och med nu så tar jag emot PM.

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 160
Senast: TantAgda
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 543
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 134
Senast: Pilot
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 996
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka