Så hette den ja!Det var Chocco, e Chock u Cornette ue Pomar. Mestadels gammalpolsk men med engelsk moderslinje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så hette den ja!Det var Chocco, e Chock u Cornette ue Pomar. Mestadels gammalpolsk men med engelsk moderslinje.
Åh juste, tack! Blev så störd på att jag inte kom på det.och användaren hette tralopp (varför kommer min hjärna ihåg sånna här saker men inte viktiga grejer? )
Kan det ha varit @psychogrrl ? Hästen är inte kvar hos henne, och hon bor numera på andra sidan jordenJag minns en Camargue som jag alltid tyckte såg så mysig och fin ut. Ingen aning om namn på vare sig häst eller ägare.
Isabellislänningen kanske var @Niela ?Jag minns kanske egentligen mer ryttaren men tänker på någon som hade en isabell islandshäst som hon tränade piaff och passage med och fick mycket kritik. Minns att hästen var väldigt gullig.
Det låter bekantKan det ha varit @psychogrrl ? Hästen är inte kvar hos henne, och hon bor numera på andra sidan jorden
(nej jag stalkar inte folk , men är vän med många "gamla" bukefalister på fb)
Ja det stämmer nog!Isabellislänningen kanske var @Niela ?
Ja jag minns också ett mästerskap!Skimmelaraben hette Chock va? De åkte på nåt mästerskap i Polen har jag för mig, kanske med hjälp av nån insamling?
Nökke med ägare Carola, vet inte om hon är kvar på forumet.Och så fanns det en väldigt vacker nordsvensk (eller kallblod?) som var isabell. Tror hans ägare sa sig kunna tala med hästar?
Mindes namnet som Nökle, men har säkert fel.Nökke med ägare Carola, vet inte om hon är kvar på forumet.
@Jen80 har en väldigt vacker avkomma efter honom.
Nej, det stämmer, Nökle var detMindes namnet som Nökle, men har säkert fel.
Min vackra lilla häst!Nökke med ägare Carola, vet inte om hon är kvar på forumet.
@Jen80 har en väldigt vacker avkomma efter honom.
Ja, Jorunn hette hästen väl?Isabellislänningen kanske var @Niela ?