Menar du @Centaur häst? Har för mig att fuxen heter (hette?) Arrow.
Ja min fux heter Arrow.
Skimmeln på min avatar hette Kefir, han dog tyvärr 2009, 28 år gammal. Finast i världen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du @Centaur häst? Har för mig att fuxen heter (hette?) Arrow.
Minns det snygga lovande skimmelstoet med sin jätteduktiga ryttare(dressyr) Minns ju inte vilken användare det var nu
Hästen rörde sej helt gudomligt tyckte jag och snygg var hon!
Nåt hände tyvärr, men vad missade jag, och stoet slutade ridas. Helt, som jag förstod det.
Nån som kanske minns vem det kan vara på min enormt utförliga förklaring?
Minns också Reperis och Babe som så många andra. Och Snygga Stella förstås!
Även hästen som hade ett enormt svårt sadelläge (och extriör?) men som med sin duktiga ryttare ändå fungerade så fint i ridningen! Minns inte alls vem det var till namnet..
Och sen den jättesnygga fuxen, dressyrhästen, Olivier? Oliver? Vem hade den tro?
Och de sjukt härliga svarta 'blomhästarna' (med blom-namn) förstås, Victovie?
Herregud vad jag minns dåligt inser jag nu!
Miranda ja det var det. Gillade den hästen enormt!Skimmel, var inte det Miranda? Hon ägs av en annan forumist nu och går i avel. Till salu har jag sett.
Signal heter han om det är Moas ft-häst du tänker påJag minns fullblodet Nina83 (kan hon ha hetat så) hade. En flugskimmel. Var rätt länge sedan, och hästen var rätt gammal redan då.
Stiletts Jacson (som såldes till ett ridgymnasium sen?)
Diabetikerns svarta kommer jag också ihåg. Och Reperis såklart.
Fullblodet Siren "Sigge" kommer jag också ihåg.
Minns det snygga lovande skimmelstoet med sin jätteduktiga ryttare(dressyr) Minns ju inte vilken användare det var nu
Nåt hände tyvärr, men vad missade jag, och stoet slutade ridas. Helt, som jag förstod det.
Även hästen som hade ett enormt svårt sadelläge (och extriör?) men som med sin duktiga ryttare ändå fungerade så fint i ridningen! Minns inte alls vem det var till namnet..
Och sen den jättesnygga fuxen, dressyrhästen, Olivier? Oliver? Vem hade den tro?
Ja jag hittade honom ^_^. Supersöt liten en@Buck , Alvin heter/hette han! Tror ägaren har en blogg, eller hade i alla fall. Sådan fin liten häst!
Hästen med dåligt sadelläge, den var skäck eller hur? Och till salu för ett tag sedan?Minns det snygga lovande skimmelstoet med sin jätteduktiga ryttare(dressyr) Minns ju inte vilken användare det var nu
Ja den var nog skäck ja, tyvärr minns jag inte så mycket mer än att ryttaren -ägaren var så himla nogrann och duktig och ödmjuk. Tyvärr fick hon endel skit, från Buke..Hästen med dåligt sadelläge, den var skäck eller hur? Och till salu för ett tag sedan?
Ja men det var det ja, skitsnygg!Oliver var väl Lancets.
Victovie har blomhästarna, hon syns på avel och dressyr.
Grisan är en travare och still going strong men jag kan inte för mitt liv komma ihåg vad ägaren heter här på Buke.Nu minns jag ett par hästar till!
Breccias fina Urban (visst hette han så)? och en användare som hade ett fullblod som hon brukade rida ganska "vilt" på Hästen hette (kallades?) Grisan, men användarens namn minns jag inte..
Ja den var nog skäck ja, tyvärr minns jag inte så mycket mer än att ryttaren -ägaren var så himla nogrann och duktig och ödmjuk. Tyvärr fick hon endel skit, från Buke..
Ja, men sista tiden har det varit massa ros för hon gjorde ett fantastiskt arbete med hästen när hon bytte tränare!Ja den var nog skäck ja, tyvärr minns jag inte så mycket mer än att ryttaren -ägaren var så himla nogrann och duktig och ödmjuk. Tyvärr fick hon endel skit, från Buke..