@PopcornPlayer heter ägaren vill jag minnas.Grisan är en travare och still going strong men jag kan inte för mitt liv komma ihåg vad ägaren heter här på Buke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@PopcornPlayer heter ägaren vill jag minnas.Grisan är en travare och still going strong men jag kan inte för mitt liv komma ihåg vad ägaren heter här på Buke.
Oliver var väl Lancets.
Victovie har blomhästarna, hon syns på avel och dressyr.
Jag minns fullblodet Nina83 (kan hon ha hetat så) hade. En flugskimmel. Var rätt länge sedan, och hästen var rätt gammal redan då.
Stiletts Jacson (som såldes till ett ridgymnasium sen?)
Diabetikerns svarta kommer jag också ihåg. Och Reperis såklart.
Fullblodet Siren "Sigge" kommer jag också ihåg.
Sv: Bukehästar vi minns
Pink (?)
En brun och stor herre som ägdes/ägs av en kvinna som liknar Kronprinsessan Kommer dock inte ihåg något nick, och jag tror "Pink" bara var ett smeknamn på hästen...
ja gud ja, de har "förföljt" mina tankar genom åren... dök ju upp en efterlysning på Facebook för några år sedan också...
fy fan, där kan vi snacka om att inte få ro... så mycket enklare det hade varit att hitta dem döda, eller allra helst, i liv.
Hoppas de blev sålda i finland och att det fanns en liten tjej eller kille som älskade sina nya kompisar... hoppas verkligen...
KL
Stella
Egonson
Zolero
Let's go babe
Fina fjordingen Simon som tävlade i dressyr
Kakan
Jag minns gylles båda unghingstar, Knatte och WIncent, väl? Vad har hänt med dem? Och Lancets Miranda. Och Stella och Storm. PrinceFairs Kamel. Alla Victovies hästar. MajaKandys otursförföljde - var det Kaptenen? Herregud, så många man har följt genom åren...
Popcorn var palomino och lever livet hos en god vän till mig , Han blev ju döpt på buke till popcorn fudge , han är en liten terrorist hahhaah men underbart söt och goSv: Bukehästar vi minns
Pink (?)
En brun och stor herre som ägdes/ägs av en kvinna som liknar Kronprinsessan Kommer dock inte ihåg något nick, och jag tror "Pink" bara var ett smeknamn på hästen...
Seva Elizabeth
Smälter varje gång en bild på henne publiceras i forument, otroligt söt skäckshettisdam.
Popcorn (?)
En prickig (har jag för mig) liten hingstunge som t.o.m hade egna bildtrådar. Tror det var en minishettis eller en miniatyr, tror uppfödaren även hade spanska hästar. Bedårande i alla fall!
Signal hette han... Somnade in för ett tag sedan... En av mina favoriter med, å snälla ägaren lät mig rida ut på honom med henne en gång! Han var superfin!!Fullblodet Siren "Sigge" kommer jag också ihåg.
Och matte bor i Sverige igen, men med ett mörkbrunt litet nordissto Hon är mer aktiv på FL och FB.
*kl*
Den häst som gjort starkast intryck på mig är nog Stella. Jag trodde aldrig att jag skulle beröras av en häst jag aldrig träffat, men när jag läste att hon hade avlivats så grät jag en skvätt.
Tesoras lilla stoföl Flinga var det väl också som var så krasslig när den föddes? Den var ju bedårande
Jag minns gylles båda unghingstar, Knatte och WIncent, väl? Vad har hänt med dem? Och Lancets Miranda. Och Stella och Storm. PrinceFairs Kamel. Alla Victovies hästar. MajaKandys otursförföljde - var det Kaptenen? Herregud, så många man har följt genom åren...
Ella är nu funnen efter 11 år på vift och tillbaka hos ägarenSv: Bukehästar vi minns
De två shettisarna tänker jag ofta på. Hur kan två shettisar bara försvinna?! Med tanke på hur uppmärksammat det blev på Buke borde någon ha reagerat. Undrar om det skulle funka med efterlysning på FB - så det görs nu med hundar och katter etc... Jag tycker så himla synd om ägaren .
/Lizzie
Hon är nog utlånad, men de äger nog henne fortfarande. M gick hos mig på bete en sommarMiranda såldes ju till en annan bukefalist som avelssto. Vet inte om hon har henne kvar dock?
Ella är nu funnen och tillbaka hos ägaren
(Jag vet att det är ett gammalt inlägg, men var tvungen att söka efter gamla resultat när jag såg att hon är hittad)
"Här är jag!" Viftar!Sv: Bukehästar vi minns
*kl*
Kom igår att tänka på en fux som ägdes av en med användarnamn Gunther. Undrar om inte hästen hette så också?
Nu minns jag ett par hästar till!
Breccias fina Urban (visst hette han så)? och en användare som hade ett fullblod som hon brukade rida ganska "vilt" på Hästen hette (kallades?) Grisan, men användarens namn minns jag inte..