Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Reperis var fux va? Isåfall minns jag den -jättefinVar det inte en PRE ? Stor, brun med vita tecken ? Otroligt vacker häst
Någon mer som är så gammal som mig så ni minns Dark Iris med hennes underbara ponny Lets Go Babe.
Min absoluta bukefavorit. Hon hade ju också den fina Reperis.
@Seabaz ?Vad hette den vackra connemaraskimmeln som blev skadad sedan tror jag? Eller om han blev sjuk. Minns inte bukenicket på ägaren nu
Jaa det var han.Reperis var fux va? Isåfall minns jag den -jättefin
Ja just ja
Så hette han ja! Så himla fin häst!Oh fina fina Zinzano, saknad ❤
Visa bifogad fil 112336
Hästen hette EllaSjälv tänker jag på en väldigt ung användare som hade ett arabsto, skimmel, som hon tränade frihetsdressyr med. Minns inte namnet på användaren eller hästen men har undrat många gånger vad det blev av dem
Så var det ja!!Hästen hette Ella
Han hade även en nordis innan PREn.Var det inte en PRE ? Stor, brun med vita tecken ? Otroligt vacker häst
Någon mer som är så gammal som mig så ni minns Dark Iris med hennes underbara ponny Lets Go Babe.
Min absoluta bukefavorit. Hon hade ju också den fina Reperis.
Visst red du i ett rött ridhustält el liknande?Stämmer att det var jag som hade ridskoleskäcken. Hon är djupt saknad!
Rostadoch de där dressyrhästarna på F från Skåne (?) vars uppfödare/ryttare gjorde ett helt otroligt jobb med att få fram förstklassiga SWB.
Nja, Victovie är det väl? De har bla fött upp min Fager. Alla deras hästar heter ngt på F, och hon har haft flera av dem och tävlat upp till GPRostad
Hon bloggar på Ridsport just nu.