Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Super tror jag den hette. Kanske användaren också?Minns en anvndare med en stor ridtravar hingst på S tror jag. Som gjorde både piaff, pasaage och galopppiruetter?
Var "ledare" på en bukeritt i Stockholm som jag och Z var med på
Det är inte Heulwen du tänker på ?Visst red du i ett rött ridhustält el liknande?
Nej, det var Zahlo och pink som jag tankte pa, men Walther later ocksa bekant!Du tänker inte på ardenner/frieserkorsningen Walther?
Jo, det kanske det kan varaDet är inte Heulwen du tänker på ?
Jaa vad kul vi hade den dagen! Verkligen ett minne för livet.Minns en anvndare med en stor ridtravar hingst på S tror jag. Som gjorde både piaff, pasaage och galopppiruetter?
Var "ledare" på en bukeritt i Stockholm som jag och Z var med på
Och jag köpte Fragrant av dem. Tyvärr fick han vandra vidare 6 år gammal pga strålbenshälta från trolig traumaskada som uppstått i tvåårsåldernStämmer, Forsythia är mormor till min Fager
Fjärilsviol är en annan av dem
Honom saknar jag varje dag i år hade han blivit 27 år. Kan inte fatta att det är 6 år sedan han skadade sig. Min once in a life time horseJag minns @Wacos Ådi!
Skimmelaraben hette Chock va? De åkte på nåt mästerskap i Polen har jag för mig, kanske med hjälp av nån insamling?Jag minns kanske egentligen mer ryttaren men tänker på någon som hade en isabell islandshäst som hon tränade piaff och passage med och fick mycket kritik. Minns att hästen var väldigt gullig.
Och en svart arabhingst som var rätt ung. Även en skimmel arab som tävlade rätt högt i dressyr, jag var så inspirerad av dom eftersom jag själv drömde om en arab.
Och så fanns det en väldigt vacker nordsvensk (eller kallblod?) som var isabell. Tror hans ägare sa sig kunna tala med hästar?
Minns travaren men kan för mitt liv inte komma på namn på användare eller häst.Jag minns en användare som hade ett svart ridtravarsto som hon kämpade oerhört med. Även användaren själv hade en del svårigheter med sig själv. Någon som minns dem och vet hur det gick?
Sen minns jag en användare som hade en stor brun häst med bläs som hade mycket kroppsliga problem vill jag minnas och användaren fick mycket kritik för hur h*n red hästen och att h*n "red sönder" hästen.
Minns travaren men kan för mitt liv inte komma på namn på användare eller häst.
Maja_Kandi eller vad hon hette, hennes hästar satt sig på mitt minne.
Ja precis, den hade ett "människonamn" vill jag minnas.Har för mig travare heter Anna @iNHALE känns det bekant? Dock försökt söka fram nått på bukefalos utan framgång
Nu kom jag på det, hästen hette Anna och användaren Stormkast, numera Riley.Ja precis, den hade ett "människonamn" vill jag minnas.
Skimmelaraben hette Chock va? De åkte på nåt mästerskap i Polen har jag för mig, kanske med hjälp av nån insamling?
och användaren hette tralopp (varför kommer min hjärna ihåg sånna här saker men inte viktiga grejer? )Det var Chocco, e Chock u Cornette ue Pomar. Mestadels gammalpolsk men med engelsk moderslinje.