Bukehästar på sportchampionatet?

Sv: Bukehästar på sportchampionatet?

De har hon, för hon har bara den med sig ner:p
hade varit superkul o få se odm på söndag men jag bor alldeles för långt ifrån.
varför ska allt gå i skåne :(
Inte får vi se de på webben heller antar jag.

Ja de är där jag sett den tidigare, tyckte jag kände igen namnet men kunde inte placera den.

Är de ingen som har någon rapport från dagens tävlingar ?
Tänk på oss som sitter 100 mil ifrån o inte får se nå..

De har hon, för hon har bara den med sig ner:p
hade varit superkul o få se odm på söndag men jag bor alldeles för långt ifrån.
varför ska allt gå i skåne :(
Inte får vi se de på webben heller antar jag.

Och jag sköter hennes övriga juveler i stallet, så jag får snällt hålla mig hemma. Men visst hade det varit kul & åkt med ner. Webben ? Ja den lär väl inte komma igång skulle jag tro...

Min nollade de 2 första omgångarna o är med i finalen i morgon i 5 års. Kul att det var svårt o att de verkar höja ribban lite men imorgon blir det nog riktigt svårt :crazy:....undrar vad som komma skall då?:confused:

Pia?
Nä webben får vi inte se cilla på eftersom hon inte rider i stora ridhuset.
Vi får hoppas att dom filmar :)

Min nollade de 2 första omgångarna o är med i finalen i morgon i 5 års. Kul att det var svårt o att de verkar höja ribban lite men imorgon blir det nog riktigt svårt :crazy:....undrar vad som komma skall då?:confused:
Jag håller tummarna!

Grattis, såg att eran är felfri i de två första omgångarna! :)

Tack! :) Det var verkligen kul, hoppas det håller i sig bara... ;)

I övrigt får jag hålla med gylle. Det var överlag ganska låg klass på fyraåringarna, såg inte någon riktigt fin. Tittade i och för sig lite okoncentrerat då jag hade en liten bebis med, men tyckte det var stor skillnad mot förra året.

När det gäller fem- och sexåringarna var det ganska många dåliga rundor, i synnerhet i omgång 2. Kanske en del av ryttarna inte stöttade sina hästar så bra som man kunde önska heller. Men det fanns även en hel del riktigt fina hästar/ekipage som var riktigt roligt att se.

Tack! :) Det var verkligen kul, hoppas det håller i sig bara... ;)

I övrigt får jag hålla med gylle. Det var överlag ganska låg klass på fyraåringarna, såg inte någon riktigt fin. Tittade i och för sig lite okoncentrerat då jag hade en liten bebis med, men tyckte det var stor skillnad mot förra året.

När det gäller fem- och sexåringarna var det ganska många dåliga rundor, i synnerhet i omgång 2. Kanske en del av ryttarna inte stöttade sina hästar så bra som man kunde önska heller. Men det fanns även en hel del riktigt fina hästar/ekipage som var riktigt roligt att se.
Lycka till i finalen! :bow:

Nu har jag sett de första 10 4-åringarna på webb-tv och det är minst sagt katastrofalt... De som är något så när ridbara är istället helt anonyma och saknar avstamp i sprången och/eller hoppar helt utan rygg.

Lycka till imorgon i finalen!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 509
Senast: ako
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 134
Senast: Sel
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka