Bukehästar på sportchampionatet?

Sv: Bukehästar på sportchampionatet?

Ja han var riktigt snygg och hoppade fint! :) Ni får se till att ha en sån till redo när jag är ute efter nästa polle ;)

Det var inte någon som fick nått kort på Dee Jost på torsdagen? Det var nån här som sa att han hade grovnat?

Kolla på gnägg ligger en tråd med bilder från Flyinge, hon som gjort den har inte lagt ut alla sina bilder så fråga om hon tagit på honom.

Ja han var riktigt snygg och hoppade fint! :) Ni får se till att ha en sån till redo när jag är ute efter nästa polle ;)

Haha, ja, det föds förhoppningsvis ett helsyskon till honom nästa sommar, så vi får väl se... ;)

Är hingsten i fråga godkänd? Kommer inte ihåg att jag sett den på bruks, men jag kanske missat den...?

Någon som har koll på om man kan titta på ekipagen som sändes på webb tv såhär i efterhand?

Isåfall skulle jag vara intresserad av att se Marcus Westergren-Scotland Yard NFP

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 509
Senast: ako
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
6 134
Senast: Sel
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka