Bukefolk i dalsland?

Sv: Bukefolk i dalsland?

Haha. Låter som Färgelanda är vår egen metropol. ;). Om inte annat som en bra plats att ses på :D (jag får väl leta på en karta var det är :p).

Hur många skulle vilja ses?

Jag är mammaledig så jag kan hitta på något "nästan när som helst" :)

Jag hittar gärna på någonting. Är i nuläget arbetslös. Bäst för mig funkar en udda vecka eftersom jag har min son alla jämna veckor men visst...det går också att lösa :)

Jag är ju också ledig så mig passar det när som, min dotter är ju så pass stor så hon klarar sig själv ett tag :)

Jag kan alla eftermiddagar. Om jag kan få lift mee Voff om det inte sker i Färgelanda. (jag kan slagga hos päronen om det är så)

Självklart kan du få åka med i Lilla Blå för 5 spänn och en påse grillchips ;)

Kommer du med några andra chips så får du gå :p

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 653
Senast: Whoever
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 880
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 028
Senast: tara
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 795
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka