Sa någon som slängde in en gif eller vad dom nu heter....................
Förstår inte vad du kräks på Ok, alla gillar inte präktiga Spindelmannen.
Jag menar att man försöker använda sina begåvningar till att hjälpa, inte stjälpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sa någon som slängde in en gif eller vad dom nu heter....................
Jag tror vi alla skulle må bra av att sova lite på saken och smälta vad som sagts, så kan vi se på tråden i morgon med ett mer utvilat huvud och lite piggare ögon.Väldigt intressanta och välbehövliga diskussioner här.
Men nu är jag helt slut i huvudet av dem så nu ska jag spela lite gitarr och sen sova.
Godnatt.
Nej, men om man har lätt för att formulera sig så kanske man kan låta bli att driva gäck med de som har svårare för det?
Men om man bara håller till på hästsidorna, blir gravid och går in i en babyshowertråd. Ska man då behöva bli taskigt behandlad? Det kan väl inte vara användarens plikt att ha koll på vilka åsikter folk har på ett föräldraforum?
Jag tror inte att det spelar någon roll hur länge man varit här, det går inte att hålla kolla på alla användares förmåga att uttrycka sig i skrift ändå. Några stycken, absolut, men det är ett stort forum med många användare.
"Noblesse oblige."och för oss som inte är fiktiva superhjältar?
Skrev bara vad jag tycker. I de senaste inläggen har det framkommit att det är flera än jag som inte gillar trams där det inte hör hemma, men likt obstinata tonåringar fortsätter ni ändå. Jo, detär tillåtet, men vad är syftet?Helt ärligt!? Lighten up!
Så tvingar du mig att googla sent på kvällen..."Noblesse oblige."
Glöm inte chokladen?Så tvingar du mig att googla sent på kvällen...
Alltid lär man sig nåt nyttSå tvingar du mig att googla sent på kvällen...
Äh det går in genom ena ögat och ut genom det andra, märks inte det?Alltid lär man sig nåt nytt
Ja, det är sant. Fast ibland märker man i en tråd att en person blir missuppfattad gång på gång och man ser vad de försöker egentligen säga, men de blir bortkollrade på teknikaliteter i hur de har skrivit, inte efter vad de vill framföra.
Måste man vara så himla uptight hela tiden? Jag är ensamstående mamma, änka till och med. När barnet sover är jag låst hemma. Buke är mitt sociala liv i mångt och mycket, mitt vardagsrum. Jag vill kunna slappna av här, och visa hela känsloregistret. Det kan jag. För buke är en familj. Det finns den inskränkta, korkade gammelmorbroren, supersmarta kusinen, intelligenta lillasyrran, svagbegåvade fastern. Alla finns, och det är det som håller ihop oss. Jag har på många sätt buke att tacka för att jag är den jag är. Utan allt stöd jag fick när jag blev änka hade jag inte stått här hälften så stark idag. Buke är inget mobbningsforum, buke är en mångfacetterad familj.
Skrev bara vad jag tycker. I de senaste inläggen har det framkommit att det är flera än jag som inte gillar trams där det inte hör hemma, men likt obstinata tonåringar fortsätter ni ändå. Jo, detär tillåtet, men vad är syftet?
Innegänget är de som har en viss typ av humor?Kanske precis där gränsen går mellan innegänget "maffian" och utegänget...
Tramset brukar dels komma i uppenbara trolltrådar, trådar som spårat, trådar som är skapade som skämt och de där ämnet är uttömt. Dvs trådarna skulle självdött eller stängts annars. Visst kan det hända annars också men så vanligt är det inte.Nä jag menade inte just här, utan mer generellt på forumet, kanske ffa "vuxna".
Jag har aldrig känt mig raljerad över/förlöjligad/borttramsad själv - men jag kan absolut förstå att det händer. Och jag håller med om att det är trist med en diskussion full av trams när man faktiskt är intresserad av ämnet som tråden handlar om. Men som sagt, det kan man ju inte bestämma. Men är det flera som tycker det är jobbigt skulle man ju kunna ta sig en funderare på om man kanske skulle tramsa lite mindre? Om man vill, alltså.