+1 jag med flera gånger...Räcker upp handen som helt eller delvis ansvarig för det,men jag blev så jävla less på eländet så jag tryckte på rapport knappen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 jag med flera gånger...Räcker upp handen som helt eller delvis ansvarig för det,men jag blev så jävla less på eländet så jag tryckte på rapport knappen
Räcker upp handen som helt eller delvis ansvarig för det,men jag blev så jävla less på eländet så jag tryckte på rapport knappen
Men om man bara håller till på hästsidorna, blir gravid och går in i en babyshowertråd. Ska man då behöva bli taskigt behandlad? Det kan väl inte vara användarens plikt att ha koll på vilka åsikter folk har på ett föräldraforum?Just den tråden började mer som en ifrågasättande av själva fenomenet. Det tycker jag inte är konstigt. Är det sjukt att ifrågasätta? Sen kanske det är onödigt att tramsa sönder tråden när själva fenomenet redan är dissikerat. Det var ju utmärkt att tråden delades då kan jag tycka.
Sen var det kanske fel forum för den TS att fråga om bästa tipsen på en babyshower, folk här är generellt sett mer kritiska till den typen av stereotyper och det var väl rätt så förväntat. Familjeliv antar jag hade varit ett mer passande ställe
Den här tråden rör sig väldigt snabbt, jag har tyvärr lite svårt att hänga med, så ni får ursäkta om jag har tappat bort något jag har blivit frågad om.
Det där med "trams" i trådar, det är liksom en skala med två ändar, känns det som. I ena änden har man humor för att lätta upp stämningen, och i andra änden driver man rakt av med TS/meningsmotståndaren för att visa hur urbota löjliga de är. Ju mer till mitten skämten/tramset glider, desto större chans att det missuppfattas eller ser ut att vara den andra varianten fast förklädd.
Jag har sett flertal trådar där trams har använts för att förlöjliga en annan debattör, fast jag tror de som tramsade kände att de hade nått vägs ände och den andra åsikten var absurd, och gett sig själva mandat att tramsa loss. Jag vill inte säga att "så var det" utan att det mest såg så ut, från mitt håll.
Det är lite i såna här fall de som har större socialt privilegium inte blir tillsagda att det inte känns ok.
Men det ska man göra om man ser något man tycker är över gränsen. Jag gjorde samma sak.
Gör det oss till ett gäng Och i så fall vilket+1 jag med flera gånger...
Gör det oss till ett gäng Och i så fall vilket
Det handlar nog lika mycket om förmåga till formulering. En del är bättre än andra på det, vilket kan leda till att nån tycker det är särbehandling när det egentligen handlar om att en part spottar och svär och en kan uttrycka sin åsikt utan att för den delen bryta mot forumreglerna. Ska man banna användare som kan formulera sig?
Rättshaveristerna?
De präktiga?Gör det oss till ett gäng Och i så fall vilket
Hmmmmmmm,är vi poppis då Om inte vill jag ta tillbaka minna tryck på den knappenRättshaveristerna?
Se, inte ens nu mitt i "tramsa eller inte tramsa"-diskussionen går det att hålla borta tramset. Det är inte roligt! ...tycker jag, måste jag väl tillägga.Gör det oss till ett gäng Och i så fall vilket
och för oss som inte är fiktiva superhjältar?Nej, men om man har lätt för att formulera sig så kanske man kan låta bli att driva gäck med de som har svårare för det?
Sa någon som slängde in en gif eller vad dom nu heter....................Nej, men om man har lätt för att formulera sig så kanske man kan låta bli att driva gäck med de som har svårare för det?
Det handlar nog lika mycket om förmåga till formulering. En del är bättre än andra på det, vilket kan leda till att nån tycker det är särbehandling när det egentligen handlar om att en part spottar och svär och en kan uttrycka sin åsikt utan att för den delen bryta mot forumreglerna. Ska man banna användare som kan formulera sig?
Helt ärligt!? Lighten up!Se, inte ens nu mitt i "tramsa eller inte tramsa"-diskussionen går det att hålla borta tramset. Det är inte roligt! ...tycker jag, måste jag väl tillägga.
Jag är helt klart AJag tror att det helt enkelt kommer hamna i facket "Livet är inte rättvist". Tyvärr är det ju inte så lätt för moderatorerna att A kallar B för helt bläng i huvudet och B säger att A är en fullblodsidiot. I stället kanske A säger förolämpningar helt öppet medan B kan linda in dem så väl att de, som du skriver, inte bryter mot reglerna.
Jag är ganska säker på att präktiga typer hamnar i den inte så populära gruppen.Hmmmmmmm,är vi poppis då Om inte vill jag ta tillbaka minna tryck på den knappen
Nej, men om man har lätt för att formulera sig så kanske man kan låta bli att driva gäck med de som har svårare för det?
Äsch dåJag är ganska säker på att präktiga typer hamnar i den inte så populära gruppen.