"jamen du då - du har också..." "du sa ju också.." Nä, såna där pajkastningsgrejer ger jag mig inte in i mera.
Ber om ursäkt för att det var ditt inlägg jag reagerade och svarade på. Du har rätt, det finns flera som tidigare raljerat och tramsat i tråden. Har även reagerat skriftligen på en annans inlägg.
Förstår bara inte varför trams skall tas in i varje tråd. Mobbning och känslan av att bli felbehandlad är allvarliga saker, tycker jag. Ingenting att skämta om eller förringa.
Så när du får kritik för din tolkning avfärdar du det som pajkastning. Det är ett rätt bra sätt att slippa granska sig själv och eventuella misstag man gör.
Nåväl, en sista kommentar - personligen anser jag att man kan skämta om allt, även mobbing. Att däremot förringa någons känslor är något helt annat och aldrig något jag haft för avsikt att göra.
Trams i trådar är något som är rätt vanligt på det här forumet. Ibland kan jag tycka att det är jobbigt(sant!) när trådar jag tycker är intressanta spårar ur men för det mesta gillar jag det eftersom det är en effektiv ventil när känslorna börjar bli för heta. Folk börjar skämta i stället för att ryka ihop. Och oavsett om man gillar det eller inte så får man nog acceptera att tramset tar en del plats här.