Röda Nejlikan, utan googling.Så tvingar du mig att googla sent på kvällen...
Och att upphöjd placering (eller kunskaper i detta fallet) förpliktigar till att bete sig vettigt... typ fritt översatt av Kryddelydd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Röda Nejlikan, utan googling.Så tvingar du mig att googla sent på kvällen...
Jag skriver inte längre i känsliga trådar.Det handlar nog lika mycket om förmåga till formulering. En del är bättre än andra på det, vilket kan leda till att nån tycker det är särbehandling när det egentligen handlar om att en part spottar och svär och en kan uttrycka sin åsikt utan att för den delen bryta mot forumreglerna. Ska man banna användare som kan formulera sig?
Ärligt talat nej, byt namn på ert gäng till nåt coolare !Hmmmmmmm,är vi poppis då Om inte vill jag ta tillbaka minna tryck på den knappen
Jag tycker det Är roligt med trams iaf , man är olikaSe, inte ens nu mitt i "tramsa eller inte tramsa"-diskussionen går det att hålla borta tramset. Det är inte roligt! ...tycker jag, måste jag väl tillägga.
Är väl bara bläddra förbi tramset ?Skrev bara vad jag tycker. I de senaste inläggen har det framkommit att det är flera än jag som inte gillar trams där det inte hör hemma, men likt obstinata tonåringar fortsätter ni ändå. Jo, detär tillåtet, men vad är syftet?
Nej det skrev jag inte heller
Jag vet inte vilka som är dömande heller, tycker ingen är exakt likadana i alla inlägg, samma användare varierar beroende på vad som diskuteras.
Men uppfattar ingen som nertryckande.
Men man är säkert olika känslig
Vad gör det om diskussionerna/trådarna blir korta? Om ett ämne är färdigt diskuterat (enligt någon) så då är det väl bara att sluta skriva i tråden - inte börja tramsa.Ska vi strikt hålla på TS ämne kommer diskussionerna generellt sett vara tämligen korta. Få ämnen håller särskilt långt helt utan utsvävningar.
Varför är det vi som inte gillar tramset som måste ändra på oss Det är väl ändå tramset som är "överlopps" i trådarna - inte sakdiskussionerna.Är väl bara bläddra förbi tramset ?
Tänkte precis samma inatt då jag skulle sova. Här finns allt det som diskuterasDen här tråden överträffar sig själv. Allt finns praktiskt illustrerat, mobbing, gäng , stödanvändare, splaining , härskartekniker , extremgilla och fruktansvärt mycket tröttsamt trådsöndertramsade vuxna människor och avsaknad av moderering.
Fast vadå alla är olika, jag gillar inte när det är skeeetallvarlig stämning, varken i skrift eller irl, jag är rätt skämtsam och skrattig av mig.Varför är det vi som inte gillar tramset som måste ändra på oss Det är väl ändå tramset som är "överlopps" i trådarna - inte sakdiskussionerna.
Det är inte heller "bara" att bläddra förbi det då det kan pågå i många sidor och någonstans där mitt i kan det finnas en seriös kommentar också.
Varför är det vi som inte gillar tramset som måste ändra på oss Det är väl ändå tramset som är "överlopps" i trådarna - inte sakdiskussionerna.
Det är inte heller "bara" att bläddra förbi det då det kan pågå i många sidor och någonstans där mitt i kan det finnas en seriös kommentar också.[/QUOTE
Finns också gamla hederliga faktaböcker och hemsidor om i princip allt man år nyfiken på.
Vill man bara åt faktan är det bättre att läsa så än att skriva i forum.
I ett uppslagsverk skulle ditt inlägg som jag citerat här kunna illustrera begreppet "respektlöst" .Fast vadå alla är olika, jag gillar inte när det är skeeetallvarlig stämning, varken i skrift eller irl, jag är rätt skämtsam och skrattig av mig.
Låt folk bjuda på sig , vissa är allvarliga vissa är tramsiga.
Du får skriva dagbok om du bara vill ha ditt eget sätt att skriva tror jag.
Vad gör det om diskussionerna/trådarna blir korta? Om ett ämne är färdigt diskuterat (enligt någon) så då är det väl bara att sluta skriva i tråden - inte börja tramsa.
Jag vet att jag en av de som tramsar. Ibland kanske det blir lite för mycket. Men varför ska de som vill att allt utom tjatter-trådarna ska vara gravallvarligt få sätta tonen? Lika lite som vi som tramsar enbart ska få sätta tonen?
Att börja tramsa i en tråd där det är uppenbart att någon mår illa (tex de trådar där kvinnor har problem med en rövhatt till man) skulle aldrig falla mig in och jag har då inte sett det i en sådan tråd.
Japp om man frågar just dig, går att få många svar på hur detta inlägget uppfattas.I ett uppslagsverk skulle ditt inlägg som jag citerat här kunna illustrera begreppet "respektlöst" .