Fast vadå alla är olika, jag gillar inte när det är skeeetallvarlig stämning, varken i skrift eller irl, jag är rätt skämtsam och skrattig av mig.
Låt folk bjuda på sig , vissa är allvarliga vissa är tramsiga.
Du får skriva dagbok om du bara vill ha ditt eget sätt att skriva tror jag.
Nä, vänta nu här. Det är väl bara Gunnar som kan exkludera medlemmar på det sättet som din sista rad gör gällande.
Finns också gamla hederliga faktaböcker och hemsidor om i princip allt man år nyfiken på.
Vill man bara åt faktan är det bättre att läsa så än att skriva i forum.
Man kanske vill diskutera med andra? Inte tramsa om en massa ovidkommande som många gånger är så internt att bara 4-5 användare förstår vad som avses. Däribland INTE ts.
Hela poängen med ett diskussionsforum är väl just att diskutera, att ämnen utvecklas osv
Precis, alltså det jag svarade Kaj här ovan.
Kan man inte med att vissa spårar lite eller för den delen mycket, emellanåt så vidhåller jag att funktionen "ignorera" fungerar utmärkt att ta i bruk och anser man att hela forat är "söndertramsat", varför är man då ens kvar?
Nej, jag tycker inte att det är så ignore ska användas. För att filtrera trams, utan för att filtrera användare. Det kan ju finnas en hel del som användaren ifråga skriver seriöst, varför då ignorera för att slippa tramset? Trams anser jag hör hemma i tramstrådarna. Inte i de seriösa diskussionerna.