Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur ska en lagstiftning kunna hindra folk från att komma tillbaka till ett publikt forum efter banning? Nytt nick, annan IP-adress - problem solved. Det är olagligt att våldta och mörda också, men det sker likförbannat...Men det det där tror jag lagstiftaren kommer att lösa när det kommer till just näthat och mobbning.
Det är ju naturligtvis tyvärr så att lagar inte avskräcker alla i samhället. Däremot kan man på laglig väg straffa dom som bevisligen bryter mot lagen. Vad gäller just näthat o mobbning på sociala medier och vad för slags lagar som kan komma vet jag ju inte så där får vi bara vänta o se. Men klart är väl att någon form av lag lär det väl bliMen hur ska en lagstiftning kunna hindra folk från att komma tillbaka till ett publikt forum efter banning? Nytt nick, annan IP-adress - problem solved. Det är olagligt att våldta och mörda också, men det sker likförbannat...
Men hur ska en lagstiftning kunna hindra folk från att komma tillbaka till ett publikt forum efter banning? Nytt nick, annan IP-adress - problem solved. Det är olagligt att våldta och mörda också, men det sker likförbannat...
Vilket troligen skulle innebära graven för alla forum.Jag antar att det skulle innebära att vi fick logga in med personnummer och BankID. Typ som att hänga på Skatteverket.
Vilket troligen skulle innebära graven för alla forum.
Och Washington vann över Winnipeg i OT. Men hur kan man släppa en 4-0 ledning
Haha, jopp!Ahhh, eller himmelriket för byråkrater
Storebror kommer att se digVilket troligen skulle innebära graven för alla forum.
Det vet jag redan att de gör på många sätt.Storebror kommer att se dig
Det är precis vad det är när man gång på gång av samma personer säger att jag är rasistAtt bli kallad misogyn rasist är eventuellt en förolämpning. Fortfarande inte näthat.
Det är precis vad det är när man gång på gång av samma personer säger att jag är rasist
Men det här är varken någon skola eller någon arbetsplats.Numera har både skola och arbetsplatser fått så mycket skit att dom tvingats göra precis tvärt om dvs dom som mobbar får flytta på sig.
Det är bra, men här på Bukefalos så finns inget näthat.Så inom en snar framtid kan det bli straffbart att näthata
Det tror jag faktiskt inte.Vilket troligen skulle innebära graven för alla forum.
Ja eller så är det bara en korrekt beskrivning av personens åsikter.Att bli kallad misogyn rasist är eventuellt en förolämpning.
Har inte koll på vad du skrivit så tänker inte säga något om det men OM någon här skriver rasism varför ska man inte få påpeka det då??Det är precis vad det är när man gång på gång av samma personer säger att jag är rasist
Du har väl skrivit något då som ger den reaktionen.Det är precis vad det är när man gång på gång av samma personer säger att jag är rasist