Jag är ju också lite periodare men just nu är jag hyfsat aktiv! Men U tiden glömmer man ju inte. Är imponerad äver att @ullo inte slängde ut oss allihop haha. Det var nog @Stefffie och hennes mad ps skills som gjorde det! Annars så var det ju laika, Murre och bladlus som var med oss och flamsade runt mest. Sedan var det ju hon från norrland? Squarepants eller något? Och hamilton såklart. Sen börjar mitt minne bli lite dåligt också..
Herregud vilket bra namnminne du har! @squarepants är inte från norrland dock, om hon inte flyttat sedan jag var och jagade hos henne för en vecka sen Men jag vet vem du tänker på, S-nånting.. Bodde långt upp i Norrland, pratade med lite finsk brytning och älskade HIM vill jag minnas
Så himla komiskt, när jag flyttade till Stockholm visade det sig att jag och @bladlus bodde bara en gata ifrån varandra. Vi umgicks rätt friskt under de 5 åren jag bodde där, och hörs fortfarande
Laika träffade jag på buketräffen där bl a @Red_Chili och Lady_Hamilton var med typ.. 2005? Visst var det några fler bukare med då? Var det Murre som tävlade/tävlar fälttävlan? Har för mig att hon var med.. Att vi var hemma hos henne t om?
Vi var i Stockholm på klassresa i nian i alla fall och våra lärare var så oroliga för att vi skulle träffa "några vi bara skrivit med på nätet"