Bukefalos - ett forum för nätkärlek.

@Hallonsoda. Hahah, galet att jag själv inte kommer ihåg det. :rofl:
Jag har samma nick och samma avatar tror jag :p
Jag har för mig att vi träffats mer, typ någon mässa, men kan lika gärna ha drömt det. Vi har ju varandra på FB iaf ;)

Jag kommer också ihåg det fina gula huset, från mina 2 (!) Stockholmbesök. Tack förresten för att jag fick låna både Sigge och Lasse (?) för en ridtur - har ett av badfoto med Sigge framkallat, och det satt uppe på väggen fram tills att jag flyttade för några månader sen. :D

Hästlån är ytterligare en grej som Buke gett mig - har som sagt fått låna Murray's pållar vid några tillfällen, men hittade också två omgångar av medryttarhästar här - en på annons, men den andra kom utav att jag bara snackade med en användare (som nu lämnat forumet), efter att jag vart nyinflyttad och bestämt mig för att sluta med hästar (3 veckor varade det.. :angel: )

Jag minns också att jag varit hemma hos @Murray för gud.. kanske 10 år sedan? Eller är det helt galet? Tunnelbanan ut och gult hus!!! hahaha. Sågs vid då? Hade du ett annat nick? Kanske borde uppdatera mitt, det härstammar från samma period som jag kallade mig för cool____fian på lunarstorm eheee.

Hahha, vi måste varit där samtidigt :D Var du med i Hötorgshallen också?
Jag har haft samma nick sedan jag reggade mig. Hade grav beslutsångest och ville inte vara orättvis mot någon av mina ponnyer - Arabesque och Sleipner - så jag var tvungen att kombinera deras namn :angel:

Borde nog också uppdatera mitt :D

:heartBuke!
Jag har lärt mig så mycket här - både om mig själv, andra människor och världen i stort (och om juridik och hundar i synnerhet).

Jag gillar att det är så många olika människor här och att jag hela tiden blir tvungen att ifrågasätta vad som gör någon till en auktoritet och hur en fråga skiftar karaktär beroende på perspektiv och prioriteringar. Jag gillar när jag själv byter åsikt efter att ha läst vad någon annan skriver. Och jag har en lång, lång lista på Buke-hjältar! Folk som hjälper andra och sådana som ger sig i kast med problemen. Som gnäller av sig här och sedan tar av sig handskarna och tågar ut och sparkar stjärt. Och ibland när jag får känna att jag är del av det - genom råd, dåd eller hejja-rop :love:

Jag gillar en plats där jag får del av vad andra med andra perspektiv och prioriteringar tycker och tänker och utan att vi måste bli sams eller ens agree to disagree.

Jag saknar Kat. Jag saknar henne eftersom hon har ett alldeles eget sätt att se världen.

Jag älskar att det finns andra geologi-nötter här

Ja, det är precis så. Du var saknad och vi var oroliga.

Inse att personer som är aktiva på ett forum blir ens dagliga sällskap.Försvinner plötsligt en daglig kamrat så blir man självfallet orolig. Och man saknar.
Google har lösningen! :D

x1LDPjn.jpg

Men alltså, tack! :love: Jag hade inte föreställt mig det. Nästa gång jag tar en paus får jag göra det jag avskyr: en dramaqueentråd om hur elakt buke är så NU LÄMNAR JAG FORUMET! :laugh:
x1LDPjn.jpg

Liknande trådar

• Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 175
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama