Ochtapodi. Låter sjukt påhittat, den går vi inte på!
Får backa upp bläckfisken. Det betyder åttaben....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ochtapodi. Låter sjukt påhittat, den går vi inte på!
ÅttafötterFår backa upp bläckfisken. Det betyder åttaben....
Åttafötter
Försöker du begränsa våra kärleksyttringar?Försiggår det ett trådkap här?
/Trådskaparen
Absolut inte. Just checking.Försöker du begränsa våra kärleksyttringar?
Då förstår jag varför jag inte kunde komma på vad ben heter på grekiska.Podhi(a) betyder både ben och fötter.....
Och tänk då på moi som efter typ 15 plus år på Buke äntligen kommer på den ljusa idén att mandalaki betyder bläckis....tröööööög är förnamnet.Nej nej nej nej nej! För att använda ett uttryck jag lärt mig här på buke: SHADDAP!!! Jag har alltid trott att mandalaki betyder bläckfisk!
Min värld gick just sönder litegrann.
Och dom som äter pelargonkakor! Mumsigt värre tydligen.Anledningen till att jag hänger på buke:
- Ulvlekar
- Gänget på vinterföräldrar 15/16
- Alla godhjärtade människor som får mig att gråta när andra är i olika former av knipa eller har problem
- Och alla sjuka trådar som jag dör av, så som: "vad gör min granne"
Och tänk då på moi som efter typ 15 plus år på Buke äntligen kommer på den ljusa idén att mandalaki betyder bläckis....tröööööög är förnamnet.
Fatta va kul om @Tassetass goddag jag skulle vilja beställa några klädnypor här, gärna medium stekta.....
@mandalaki OCH så kan hon byta avatar också!! Fan. Jag är både trög och teknikidiot.
Just det. Ett utslag av rövhatteri med andra ord....Det där med avatar-bytet tycker jag att vi borde ha fått rösta om. Vi vet ju vad vi tycker om folk som byter avatar
Det där med avatar-bytet tycker jag att vi borde ha fått rösta om. Vi vet ju vad vi tycker om folk som byter avatar
Lögner, I call lögner! Mandalaki beyder naturligtvis flickbläckfisk, hendalaki är en könsneutral bläckfisk och en bläckfisk av hankön heter... heter... rövhattalaki?Får backa upp bläckfisken. Det betyder åttaben....
Lögner, I call lögner! Mandalaki beyder naturligtvis flickbläckfisk, hendalaki är en könsneutral bläckfisk och en bläckfisk av hankön heter... heter... rövhattalaki?
Jag ser inte på vilket sätt det är relevant för diskussionen?På vilket språk?
Jag ser inte på vilket sätt det är relevant för diskussionen?