Strålande idé, jag återkommer snart!Jo, om vi ska kunna verifiera teorin om rövhattalaki - eller tänkte du testa google translate?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strålande idé, jag återkommer snart!Jo, om vi ska kunna verifiera teorin om rövhattalaki - eller tänkte du testa google translate?
Jo, om vi ska kunna verifiera teorin om rövhattalaki - eller tänkte du testa google translate?
Ungerska. Ja, det var väl det jag visste...
Bukespråket förstås!På vilket språk?
Är du rasist?!På vilket språk?
Är du rasist?!
Och på vilket sätt hör språkfrågan i hop med ras? Det kan ju vara finska eller vad vet jag. Va?Va?
Poesiludraki har som alltid rättMen guuuuud. Finska och ungerska tillhör ju samma språkgrupp. Rövhattilaki, man ser tydligt den finsk-ugriska ordstammen.
n00bs.
Men, vad f-n...Vilka fina
Jag vet. Jag hatar också avatarbyten. Men jag tyckte inte att jag fått nån uppmärksamhet här på länge.Men, vad f-n...
Vem gav DIG tillåtelse att byta din avatar?
Så här kan vi ju inte ha det!
Inte?Jag vet. Jag hatar också avatarbyten. Men jag tyckte inte att jag fått nån uppmärksamhet här på länge.
Något jag verkligen uppskattar här är blandningen av ämnen - här avhandlas politik, pelargonkakerecept, misshandel, åttbeningar, otrohet, drakar, frisyrer, bilköp, ekonomifrågor, dejting... i en salig röra. Som livet självt. Beroende på humör kan man välja trådar att dyka in i. Och... när ytan ser ovanligt stilla ut på Bukehavet, rubrikerna inte ger minsta vägledning; så lyfter man på locket på närmsta tråd och därunder bubblar champagnen, skratten ekar, skeppet är kapat och festen igång.
I love you all.
lite intelligentare, varmare och roligare.