R
Raderad medlem 6459
Fast trådstarten i sig var ju ohyffsad mot hela forumet? En man ser ett kvinnodominerat forum och förutsätter att hans kontaktannons platsar där?Tycker inte man tar emot.folk på det viset. Är ohyffsat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast trådstarten i sig var ju ohyffsad mot hela forumet? En man ser ett kvinnodominerat forum och förutsätter att hans kontaktannons platsar där?Tycker inte man tar emot.folk på det viset. Är ohyffsat
Ja det finns säkert hundra oliks bedömningar om mobbning.
För egen del tycker jag det är klar mobbning med femton sidor interna "skämt " mot en helt färsk användare.
Tycker inte man tar emot.folk på det viset. Är ohyffsat.
Och nä jag är en av dom som inte tycker flamset är ett dugg kul.
Däremot vet jag att många tycker det.
Jag hoppar över trams och vissa blir som klistrade.
Helt okej att tramsa men när det tramsas på någons bekostnad är det inte okej .
Driv med er själva ni som vill tramsa inte med andra.
Det är inte kul någonstans.
Inte var han ohyfsad inte som kom klampandes och ropade på sin kvinna utan att egentligen berätta något om sig själv. Ja, förutom boende, klädsel och ögonfärg då. Gäsp,..... så intressant.Fast trådstarten i sig var ju ohyffsad mot hela forumet? En man ser ett kvinnodominerat forum och förutsätter att hans kontaktannons platsar där?
Ursäkta att jag låter som en bitter f...a, men....tänkte skriva någon bra ursäkt, men kom inte på något!
Sannolikheten för att det var ett troll är typ 100%.Ja det finns säkert hundra oliks bedömningar om mobbning.
För egen del tycker jag det är klar mobbning med femton sidor interna "skämt " mot en helt färsk användare.
Tycker inte man tar emot.folk på det viset. Är ohyffsat.
Och nä jag är en av dom som inte tycker flamset är ett dugg kul.
Däremot vet jag att många tycker det.
Jag hoppar över trams och vissa blir som klistrade.
Helt okej att tramsa men när det tramsas på någons bekostnad är det inte okej .
Driv med er själva ni som vill tramsa inte med andra.
Det är inte kul någonstans.
Men det spelar ingen roll om just denna man var ett troll, det förekommer i massvis med trådar här , även mot användare som är seriösa.Du behöver inte ursäkta dig för mig, jag är nog snäppet värre. Jag blev riktigt grinig, jag upplevde det som om vi förväntades ta hand om den stackars vilsekomna mannen och få honom att känna sig riktigt välkommen, så där som bra värdinnor gör.
Sannolikheten för att det var ett troll är typ 100%.
TS loggade ut efter 3minuter. Återsågs efter ett tag. Samma text med smärre modifikation har synts på fler forum.
Om det mot min förmodan skulle vara ett offer så var inte TS så dedikerad att fortsätta skriva någonstans. Det var uppenbarligen många som var intresserade av TS, engagemanget var stort och kreativt.
Hörde ett nytt (?) uttryck gåpratare. Är det ett nytt uttryck? Som jag förstod det var det i princip en målmedveten person som liksom fortsätter trots tydliga motgångar.
Nej för den personen vars inlägg ni driver med är det inte trams..
Fast nu handlar det inte om ett enda inlägg angående denna man eller troll som ni kallar människan.Som man ropar får man svar. Jag är fruktansvärt trött på att det verkar förväntas av mig att jag snällt ska uppfostra män att kvinnor inte genomlider sin tillvaro i jakten på den rätte mannen eller formidable(enligt egen uppfattning) sexpartner och att all annan aktivitet bara är ett tidsfördriv medan vi väntar på just dem.
Fast nu handlar det inte om ett enda inlägg angående denna man eller troll som ni kallar människan.
Utan ni gör såhär i massa trådar, även där användaren är seriös och inte uppnosig utan bara har en annan åsikt än er.
Då gaddar ni ihop er och driver med användaren och skyller på trams.
Det Är illa.
Jag följde forumet 2014 och det var en mycket bättre vettigare stämning här då.
tyvärr , tröttnat på detta nu.
Men tänk lite framöver på att folk är mer eller mindre känsliga finns även en del psykiskt svaga som kan ta mer illa vid sig Än ni kan föreställa er.
Mer kärlek:
Jag ÄLSKAR när jag får höra/hittar/läser/upplever någonting och när min första tanke är: DET HÄR MÅSTE JAG DISKUTERA PÅ BUKE.
Du ser du bara fortsätter du ingår absolut i detta drev.Vilka är "ni" och "er"? Jag ogillar starkt att bli ihopklumpad med en massa andra och kollektivt anklagad, i synnerhet eftersom jag själv varit kritisk till trådar där stämningen blivit onödigt hätsk mot folk med avvikande åsikt. Där har det förekommit att vissa förminskat dessa åsikter med spydiga skämt men jag har aldrig sett någon kalla det för trams.
Just att du känner att du behöver påpeka för mig att det finns psykiskt svaga personer gör det uppenbart att du bara buntar ihop mig med andra och inte har någon koll på vem jag är och vad jag skriver. Vilken tur att jag inte tar illa vid mig av sånt, jag skakar mest på huvudet av den typen av kollektiva anklagelser.
Du ser du bara fortsätter du ingår absolut i detta drev.
Lämnar detta nu, tycker inte om bråk
Jag känner lite kärlek varje gång jag måste börja en berättelse med "alltså, det finns ett forum på nätet som jag hänger på en del..."
Du ser du bara fortsätter du ingår absolut i detta drev.
Lämnar detta nu, tycker inte om bråk
Klassikern här:
"Jag har en...eh... bekant som..."
Jag är helt säker på att det bara var nån bukefalist som ville vara lite rolig.Den här personen verkar mest bara ha sett forum som någon slags raggningsarena där kvinnor sitter och småpratar i väntan på mannen i sitt liv
Du behöver inte ursäkta dig för mig, jag är nog snäppet värre. Jag blev riktigt grinig, jag upplevde det som om vi förväntades ta hand om den stackars vilsekomna mannen och få honom att känna sig riktigt välkommen, så där som bra värdinnor gör.