Bukebebisar!

black_darling

Trådstartare
Jag och min sambo Gustav1 träffades här på Buke (chatten) för snart två år sedan. Den 16 februari beräknas vår lilla bebis komma :love: Finns det fler "bukebebisar" här mån tro?

Sv: Bukebebisar!

Japp! Jag och Mark har en liten Theo som är 6 månader gammal. Alltså en helt äkta "bukebebis"!

Nä, inte på chatten. Var på några träffar och sen blev det som det blev... Det tog dock ett antal år innan det blev nåt mer än vänskap.

Jaooo, halvt om halvt ialla fall :D
Vi började nog prata via Buke ialla fall.
Men sen bodde vi ju i sama län och hade hästar av samma sort och var väl med i samma körsällskap.
Så vi hade väl träffats förr eller senmare ändå.
Men det hade knappast blivit något utan Buke så tja ;)

Bebis, ja 15'e februari ifjol :D
Sen har vi en 2 årig grabb också.

Lycka till med kommande bebis!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 667
Senast: Anonymisten
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 058
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 552
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈