Hmm, jag tror att det var på något comic con. Kan ha varit i Philadephia. Han sitter ensam iaf, ensampanel.
Jag dog lite. Tycker också att han fortfarande är het charmig framförallt!
Ingen som kan dela med sig länken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, jag tror att det var på något comic con. Kan ha varit i Philadephia. Han sitter ensam iaf, ensampanel.
Jag dog lite. Tycker också att han fortfarande är het charmig framförallt!
AAAHHH @SoffiProppi du visste hur den där efter chosen ficen skulle sluta och ändå lät du mig läsa den! AAHHH!
Men visst var den fiiiin? Mitt hjärta verkligen verkligen grät när jag läste den, åh, Spike... @AmyPond
Superfin, jag var så glad fram till sista stycket...!
Fick idag berättat för mig att Buffy försökte begå självmord i "Once more with feeling", det uppfattade jag inte alls (trots att jag sett det avsnittet säkert 10 gånger) men JW har tydligen sagt det i någon intervju. Uppfattade ni det så?
Jag med! Sen läste jag den igen och insåg att första meningen hintar lite om slutet, men ändååååå. Ååååååh. Dumma känslor.
Jag med! Sen läste jag den igen och insåg att första meningen hintar lite om slutet, men ändååååå. Ååååååh. Dumma känslor.
Min hjärna valde att ignorera den meningen och hoppades istället på ett happy ending
Men ååååh nu vet jag inte om jag ska läsa eller ej, jag gillar ju happy endings
Inte sådär omedelbart, men tänker man på det så kan det nog vara så.
Men ååååh nu vet jag inte om jag ska läsa eller ej, jag gillar ju happy endings
Fick idag berättat för mig att Buffy försökte begå självmord i "Once more with feeling", det uppfattade jag inte alls (trots att jag sett det avsnittet säkert 10 gånger) men JW har tydligen sagt det i någon intervju. Uppfattade ni det så?
Ni måste sluta säga happy endings det betyder bara en sak i mitt huvud
Jo, precis. Var tvungen att se om just den scenen där i slutet och då blev även Spikes lilla halvsång tydligare
Jag tänkte nog inte direkt "självmord", men att hon visste att hon kunde dö och inte brydde sig/ville det har jag nog hela tiden uppfattat det som.