Buffy the Vampire Slayer

Om någon har lust så får den gärna posta bra bilder på Spike, jag har teckningsabstinens och vill teckna Spikes (JM's) fantastiska ansiktsdrag :angel:

tumblr_lxmgk1Q6xn1qbn4o5o1_500.gif

Tycker om Giles så här mycket *visar med händerna*

Hjälper såklart att han spelar magiker i en av mina andra favoritserier!

Någon som inte älskar att jag är fast i YT-träsket är min projektrapport som skall vara inne imorgon... Den påbörjade jag nu efter kl 21 ikväll och har jag tur hinner jag kanske sova 1-2 timmar innan jag skall upp och åka på styrelsemöte :angel:

Hahahah! :bow: Mina studier älskar inte heller att jag blivit en total Buffy-nörd, så det är nog tur att jag just nu har VFU som "tvingar" mig iväg på morgonen och bort från Buffy-världen iallafall 10 timmar om dagen :D Känns som ett rehab! :nailbiting:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Sharpless
·
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden... 2
Svar
29
· Visningar
2 548
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 325
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI