Buffy the Vampire Slayer

:eek:

Jag har bara till 25!! Vart har du fått tag på de två sista? Kollade i min Dark Horse-app och de finns inte där heller :mad:

Ingår i season 9 volume 5 tydligen, "Collects Buffy Season 9 #21–#25 and “Love vs. Life” from Dark Horse Presents #25–#27."
Är alltså "Love vs. Life" jag har, som kallas 25-27 i min filsamling.

Åh, förlåt! Det kom någon jäkla storhelg ivägen för mig och min dator, och sen blev jag alkoholförgiftad i fredags så har varit totalt däckad i 48 timmar utan att kunna stå på benen, äta, dricka och allra minst använda datorn :p

tumblr_mjdj19vEQm1qh01r8o1_500.gif

tumblr_lzcg88LlH71qkx3d4o3_250.gif

Skickar länk till er på PM! :bump:

Tack bästaste @SoffiProppi :bump: Här ska det nördas Buffy nu! :bump: :banana:

Åh, förlåt! Det kom någon jäkla storhelg ivägen för mig och min dator, och sen blev jag alkoholförgiftad i fredags så har varit totalt däckad i 48 timmar utan att kunna stå på benen, äta, dricka och allra minst använda datorn :p

tumblr_mjdj19vEQm1qh01r8o1_500.gif

tumblr_lzcg88LlH71qkx3d4o3_250.gif

Skickar länk till er på PM! :bump:

Ty,

usch då sådant får du låta bli det låter inge bra inte.

I heer ya. Gick på skithuset 3 ggr igår. Var lite hallå...

Skönt att du slapp ligga där, det är det tråkigaste som finns.

Liggandes blev jag ändå (dock hemma i sängen, bättre det än sjukan :p), var övertygad om att jag var döende de första 24 timmarna, spydde upp även vatten så var sjuukt uttorkad (den huvudvärken alltså, att jag har hjärnceller kvar däruppe är ett under!!)

Men sen fick jag en nål i armen och 48 timmar efter sista glaset vin kunde jag få i mig ett litet glas vatten den vanliga vägen :D

Nyår kommer bli ganska lugnt för min del, min mage har inte riktigt återhämtat sig :angel:

Har förresten fått tag på Spike-comics också, både James egna och typ 4 st som jag gissar att Whedon och/eller hans team ligger bakom (de nämndes iallafall i vanliga Buffy-comicsen). Vill någon ha en länk så hojta! :D

Liggandes blev jag ändå (dock hemma i sängen, bättre det än sjukan :p), var övertygad om att jag var döende de första 24 timmarna, spydde upp även vatten så var sjuukt uttorkad (den huvudvärken alltså, att jag har hjärnceller kvar däruppe är ett under!!)

Men sen fick jag en nål i armen och 48 timmar efter sista glaset vin kunde jag få i mig ett litet glas vatten den vanliga vägen :D

Nyår kommer bli ganska lugnt för min del, min mage har inte riktigt återhämtat sig :angel:

Kan tänka mig, been there done that. Den gör man inte om... Inte den där man hänger på kompisen hela dan efter heller...

Usch det låter riktigt obehagligt. Skönt att du mår bättre nu!

Liknande trådar

Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 411
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 069
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 527
Senast: Tjôta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 777
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka