Kan ju inte det, det är bio, julmiddag, släktmiddag och äta ute med flickvännen. Sen tror jag att jag har planer med någon kompis oxå så spekat schema varje kväll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ju inte det, det är bio, julmiddag, släktmiddag och äta ute med flickvännen. Sen tror jag att jag har planer med någon kompis oxå så spekat schema varje kväll.
Jag oxå @SoffiProppi ? Comics alltså? Blev Buffynörd och Spike-junkie tack vare den här tråden och håller nu på nörda mig igenom Angel
Hahah, jäkligt duktigt jobbat!
Blev lite besviken, hade faktiskt hoppats på ett annat resultat av den graviditeten... Hade varit sjukt spännande att läsa! Och stackars Spike! Stackars sate hamnar alltid i kläm
Ska börja på säsong 3 nu, ser inte riktigt fram emot det då jag hatar faith och borgmästaren…
Men jag kom på att jag ju inte ens sett klart hela serien tidigare Tror jag bara sett till säsong 5 eller nåt? Angel såg jag dock hela av
Älskar Angel avsnittet när Spike har nazi uniform
Ska börja på säsong 3 nu, ser inte riktigt fram emot det då jag hatar faith och borgmästaren…
Men jag kom på att jag ju inte ens sett klart hela serien tidigare Tror jag bara sett till säsong 5 eller nåt? Angel såg jag dock hela av
Japp, när jag börjar så går jag all in Såå nu vill jag också ha resten av S9
Har dock bara läst de vanliga S8 och S9, inte Oz/Willow/Tara/Haunted grejerna.
Håller med!
Hahah! Märker det! Jag letar för fullt om jag hittar slutet av säsong 9, måste veta hur det fortsätter (och är inte tillräckligt desperat för att köpa hem dem än ).
Jag har inte heller läst de serierna som inte tillhör själva huvudserien, vill ju mest läsa om Buffy och Spike
Jag kan skicka länk imorgon!
Jag kan skicka länk imorgon!
Älskar Angel avsnittet när Spike har nazi uniform
Puttar upp
Åh, du får jättegärna skicka till mig med om du vill
Hur många nummer ska finnas av s9? Jag har till 27.
Usch nu är Fred Illyria...
Kudos till Amy Acker alltså, att gå från Fred till Illyria sådär är jäkligt bra jobbat.