Buffy the Vampire Slayer

65dfcd3f456a75284f791619b1af56cf1171f94f57cff90d550933af0eb2ff05.jpg

Jag har haft praktik hela veckan och jobbat så långa dagar att jag inte kunnat se varken Buffy eller Angel på hela veckan :cry: Abstinensen är ett faktum!

tumblr_m5x3bsZaTm1qevro5o1_500.gif

763430spike8.gif

På tal om Buffy och Angel (och sex), jag håller också på och ser Buffy s4 och Angel s1 nu och kom precis till det Angel-avsnittet när Buffy kommer dit och Angel blir mänsklig igen efter att ha fått lite blod från någon demon på sig. Jag känner bara --->O_o:wtf::crazy::confused::cautious::meh: på hela det avsnittet...

På tal om Buffy och Angel (och sex), jag håller också på och ser Buffy s4 och Angel s1 nu och kom precis till det Angel-avsnittet när Buffy kommer dit och Angel blir mänsklig igen efter att ha fått lite blod från någon demon på sig. Jag känner bara --->O_o:wtf::crazy::confused::cautious::meh: på hela det avsnittet...

:bow:

Du sammanfattade mina känslor för det avsnittet på ett ypperligt sätt!

Liknande trådar

Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden...
2
Svar
29
· Visningar
2 411
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 069
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 777
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈