Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, precis den info jag behövde!Freedom tycker jag är mindre i bogen samt kort på höjden. Irish är större och sitter mycket bättre på min. Nu kör jag dock utan halvhals då min inte kan ha det då det är för trångt.
Jag rekommenderar Irish om du har en större modell av häst
De har modeller med stay-dry foder som de kallar det. jag har endast haft på ett varmblod då Irish modellen. Köp inte freedom om den inte är väldigt smal i bogen.snor lite utrymme och frågar även om bucas fortfarande har fleecefoder? Funkar de på kallblod?
Prova big neckFår jag pinga denna gamla tråd och fråga om skillnaden på deras vanliga skärning och deras halvhals på Irish? Jag har varit nyfiken på deras boglösning i hur många år som helst men aldrig testat och föredrar egentligen halvhals. Men halvhalsen ser inte ut direkt annorlunda ut än random märkes halvhals? Jag tycker min häst har fått breda bogar på äldre dagar och att täckena liksom stramar numera.
Prova big neck
Tror den borde bli för stor men fattade efter jag skrev att den modellen också fanns så får de vad jag hittar att testa
Konstigt nog funkar den på fler hästar än originalskärningen, tycker jag. Jag har nu en väldigt nätt häst och den har ärvt ovanstående täcke, sitter bra där med även om hon nog kunde ha haft en normal med.
Min butik hade inte big neck i årets katalog men testade den vanliga skärningen och den kanske var lite tajt på undersidan av halsen. Måste testa hans PE hur det faktiskt är. Beställde ett high neck för att testa halvhalsen, men de verkar inte ha de där vecken jag var ute efter. De verkade därmot spontant passa min hästs bogar jättebra! Och resten av täcket satt väldigt bra o var normal i passformen, han har 6'6. Eftersom jag inte skulle ha detta täcket oavsett (ett Green line, jag behöver det bättre yttertyget i Irish) så var jag väldigt försiktig när jag provade dock.