Brun Sadel????

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nenneh

Trådstartare
Hmmm har en liten fundering ser d mycket dumt ut m en brun sadel på en svart isis???? Måste man i såfall har även brunt träns???? Om någon har en svart isis m brun sadel skulle jag gärna vilja se lite bilder:) För jag funderar på en brun Kari Flex till min svarta springare:) Kanske dum fråga men ja e lite nyfiken på vad andra tycker:)

Sv: Brun Sadel????

Det ser väl inte så dumt ut om man bara har övrig utrustning brun med, dvs träns, tyglar, stigläder och gärna gjorden.

Det beror ju lite på vad både häst och sadel har för nyanser i päls respektive läder också om det passar eller inte.

Kör på det du själv tycker är snyggast! :idea:

Jag har en brun/vinröd färgad sadel till svart häst. Såhär ser sadeln ut (på min förra häst ):

Jag personligen tycker att på svart häst ska det vara svart sadel (håller på att spara ihop till en ny svart sadel) men det är inge fel att ha brunt till svart häst :D Men det är snyggast om du har brunt träns i samma bruna färg som sadeln, men är sadeln mörkbrun märker man inte det om tränset är svart.

***PUTTAR*** är det verkligen inga fler som har en åsikt eller svart isis m brun kari flex eller någon annan brun sadel på dom??? Ser att det är många som är inne å kollar men lämnar ingen kommentar:( Kom igen nu var inte blyga säg va ni tycker å tänker å släng gärna in bilder.....

jag tycker det är helt ok. Jag har det :D
Ska se om jag kommer ihåg kameran nästa gång så ska jag plåta :)

Vi har en brun/svart häst i stallet som har brun sadel, riktigt snyggt faktist. har tyvärr inga bilder på hästen med sadel på. personligen tycker jag också att det vore snyggast med brunt träns till en brun sadel!

Jag har en brun sadel på min svarta häst. Har inga bra bilder men kan se om jag kan ta något i dagarna. Själv tycker jag brunt är snyggare än svart. Det som jag tycker är svårt att hitta är bruna gummityglar med silverhakar, är nästan alltid mässing.....
Kör på brunt :)

Om man har en svart häst med röda inslag t.ex. i manen eller runt benen och så, då tycker jag att det kan se helt ok ut om man har en brun sadel, annars tycker jag att svart är finast eftersom det ser så stilrent ut :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 719
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 369
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 034
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 252
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar