Om jag åker upp eller inte beror på vilka som går vidare till fas 2. Hoppas på Coventry Moon som det ser ut nu, även bravor avkomman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja han är fin, undrar om han ska visas riden. Om han går igenom undrar jag om han kommer användas i både fullblod o halvblodsaveln?Blev förtjust i Aces star, mycket bättre trav nu än när han visades för fullblodsaveln men ser ut att ha lite temperament
Han lär mista ston inom swb om han går på naturlig tror jag så ägaren får nog lov att välja.ja han är fin, undrar om han ska visas riden. Om han går igenom undrar jag om han kommer användas i både fullblod o halvblodsaveln?
Han är med i fullblodens hingstkatalog 2020Han lär mista ston inom swb om han går på naturlig tror jag så ägaren får nog lov att välja.
Någon som vet varför Cujos ägare väljer att gå vidare trots AVN's avrådan?
Enligt filmen på Ridsports insta så ”vi är ju ändå här”. De hade tydligen visat resultat för nämnden som de inte sett innan (också enligt filmen).
Det lät märkligt att det saknades information om Cujo. Det är väl hingstägarna själva som ansvarar för att skicka in det?
Om de nu tycker att det är ett litet antal startande i bruksprovet så borde de nog göra bättre reklam för de som faktiskt är där, så hingsthållare tycker att de får reklam för pengarna. Håller på att flytta så jag kan inte heller titta på sändningen men det finns väldigt lite att ta på...Jag måste säga att jag är förvånad över den dåliga rapporteringen för oss som inte har möjlighet att närvara. Jag är ändå prenumerant på Ridsport men saknar t.ex. Kims uppdateringar från tidigare år. Det enda jag har sett i rörligt material är små filmsnuttar på några sekunder per hingst. (Ja, jag vet att del II livesänds men jag har faktiskt ingen lust att betala för det när jag inte har tid att sitta och följa det ändå). Swb har jag inte sett nånting av i princip...
Det drabbar ju i första hand hingstägarna till de som godkänns, jag har flera som ser intressanta ut på pappret men hittar nästan ingen info om dem.
Ja men verkligen, det är ju inte som att det är gratis varken att visa fram hingstarna eller att hålla dem om de godkänns, så de borde verkligen få all reklam de kan få.Om de nu tycker att det är ett litet antal startande i bruksprovet så borde de nog göra bättre reklam för de som faktiskt är där, så hingsthållare tycker att de får reklam för pengarna. Håller på att flytta så jag kan inte heller titta på sändningen men det finns väldigt lite att ta på...