Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jepp. I år måste en betala för att se.Jag blev osäker när jag gick in på Equisports sida. Måste man betala för att se bruksprovet i helgen? Så har det inte varit tidigare år. Jag hade hoppats kunna se Zafferano på fredag...
När börjar de sända?Jepp. I år måste en betala för att se.
Cujo f.-05 e:Cayetano L-Friedenstraum I är anmäld. Vet någon något om honom?
Han har en andra placering i 160 som bäst och tävlat i stort sett under hela sin karriär, är godkänd i 2 förbund sen tidigare i Tyskland. Därför han går som prestationshingst =) Tävlas och visas av en junior (blir 18 i år) de har placeringar i 140 än så länge.
Det är väl tre - Saltato SRC, Kiwi Bowl och Chaccon's Fly? De två sistnämnda var jag lite nyfiken på.Någon som har koll på varför två hingstar är strukna?
Det är väl tre - Saltato SRC, Kiwi Bowl och Chaccon's Fly? De två sistnämnda var jag lite nyfiken på.
Jepp. I år måste en betala för att se.
Men vad är det då som är fri entre?
Såg precis nu att Filke's Red Fury avbrutit också. Såg någon honom igår? Det stod på Ridsport att nämnden hade bedömt honom som väldigt spänd.
Nä, fyra år är inte gammalt, förstår att de blir stissiga i det här sammanhanget. Trist, jag tycker han är fin. Han kanske får bli tävlingsvalack (eller göra ett nytt försök när han morskat till sig lite).Ja han var hopplöst spänd. Det var flera iofs men honom var det synd om. Inte så lätt att vara bebis alltid.
Tidningen Ridsport har lagt ut kommentarer och klipp på sin sajt.