Cheraderama
Trådstartare
Cujo f.-05 e:Cayetano L-Friedenstraum I är anmäld. Vet någon något om honom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har koll på tider som gäller för veckan?
Jag är nog mest pepp på Quercus.
Vilka är det som testrider dressyrhästarna i år?
Litet antal med intressanta stammar. En bifråga men en sak jag tänkt på i flera dagar nu som ni kanske kan hjälpa mig med. Arnold Assarsson visade en Kannanhingst för tvåbarnsmamma sen tror jag det var. Jättefin men jag minns inte vad den heter!Den blev godkänd!
Tack!Tyckte jag med!Såg honom på Elmia i höstas med en kvinnlig ryttareKnockout RMH
Det var den finaste det året minns jag att jag tyckte
Den tyckte jag också såg intressant utJag är nog mest pepp på Quercus.
Vilka är det som testrider dressyrhästarna i år?
Visst var det du som också hade en FR-avkomma? Jag lär ju inte använda någon av sönerna om dom blir godkända men dom vore roliga att titta på. Han verkar typa sina avkommor enormt, hoppas dom är vettiga i psyket också. De avkommor jag har sett live har varit extremt lika min egen.Två For Romance-avkommor till start, nu blev bruksprovet lite mer intressant
japp jag har en liten Formidabel som huserar i Födda -17-tråden. Ska visas på Bollerup på Treårs om allt går som det ska. Vi har inte kommit så långt men han skrittas uppsuttet nu. (förlåt för OT). Ffa har han For Romance-öron. och han är inte så "djup" i bröstkorgen, snarare hög och smal. Upplevs mindre än de 164 han är mätt till.Den tyckte jag också såg intressant ut
Visst var det du som också hade en FR-avkomma? Jag lär ju inte använda någon av sönerna om dom blir godkända men dom vore roliga att titta på. Han verkar typa sina avkommor enormt, hoppas dom är vettiga i psyket också. De avkommor jag har sett live har varit extremt lika min egen.
Du kanske har hittat den? Annars finns den på den här länken:Jag kan inte hitta någon länk till katalogen som PDF på swb.org, är jag blind eller har de FORTFARANDE inte lagt upp den?