Bruksprovet 2012 (ASVH)

Sv: Bruksprovet 2012 (ASVH)

Bilden ligger ju som offentlig på fb, så då borde väl länk vara ok :D

http://www.facebook.com/photo.php?f...940405723584.108085.1645655807&type=1&theater

Haha undra hur många som ringt polisen längst vägen och anmält att det går en naken galning på vägen :D

Bilden är ett tydligt bevis på att man skall tänka sig för innan man tatuerar sig det som satt snyggt runt överarmen när man var lite yngre har en tendens att ramla ner när man blir äldre :cool:

*kl*
Jag gillade faktiskt Zaladin och tyckte det var roligt att se en så stor häst som varken var långsam eller obalanserad. Oberoende vad som var framridet eller inte så tycker jag om hans grundmekanik men sen om han borde vunnit kan man helt klart diskutera. Tycker det kryllar av trevliga hingstar på runt 165 men har inte alls lika många större jag gillar så det var roligt.

*kl*
Jag gillade faktiskt Zaladin och tyckte det var roligt att se en så stor häst som varken var långsam eller obalanserad. Oberoende vad som var framridet eller inte så tycker jag om hans grundmekanik men sen om han borde vunnit kan man helt klart diskutera. Tycker det kryllar av trevliga hingstar på runt 165 men har inte alls lika många större jag gillar så det var roligt.

Urk jag tycker han ser ut som som en spindelvalack:o

långa ben som sprattlar och tanig kropp --- en kanske ändrar mig när man ser bilder på honom ... men har inte ens tänkt på hästen so en Bruksvinnare så det ska bli kul att se hans poäng sedan :-)

Senast ändrad:

hahaha!

Jag är faktiskt lite imponerad över att han stod för sitt ord! :bow:

:rofl:

Och det var inga dåliga poäng Zaladin fick!!!! skritt: 9 trav:9,5 galopp: 9,5

Medans Floricello fick 8,5 9 8,5 :confused:

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 354
Kultur I kväll är det så dags att dra igång årets upplaga av melodifestivalen. Startfältet ser ut så här: 1. Tone Sekelius - Rhythm of My show...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
7 289
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag har återkommande depressioner och ångest samt ridskada som orsakar konstant smärta. Värre sista året vilket gjort mig sämre...
Svar
10
· Visningar
1 307
Senast: tråkmåns
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 445
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar