Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte sett alla, men av dom jag sett så tror jag på mina favoriter: I'm Very Special F, Cayenne de Clarence bland annat. Tror även på dom jag inte sett mest pga aveln, men vi får väl se.Vilka grabbar tror ni kommer att bli gdk?
Vilka grabbar tror ni kommer att bli gdk?
Synd att jag missade gårdagens hingstvisningMina favoriter är Valentino, Zam F och Carpenter bland treåringarna och I'm Very Special, Ike, Crusader Ice och Quintet bland de övriga.
Gångartspållarna har jag inga åsikter om
Ja, finns ju en anledning till att även hopphingstarna som är/varit hos honom annonseras som dubbeltalanger... Väl ridna, men kanske inte så mkt mer dubbeltalanger än dom andra hopphingstarna
Men hallå, GJ sålde enl sin egen blogg hingsten som 2åring. Den ägs ochJa, finns ju en anledning till att även hopphingstarna som är/varit hos honom annonseras som dubbeltalanger... Väl ridna, men kanske inte så mkt mer dubbeltalanger än dom andra hopphingstarna
GJ är en otrolig ryttare, han har tagit fram stjärna efter stjärna. Så jag kan lätt rekommendera honom.
Man behöver inte vara proffs för att se att han travar bakom sig, han har ju inga bra bakben... Trots du tycker det. Det är ju som @Fiorano säger; balanstrav.... Det finns ju en anledning till att han inte rekommenderades vidare
Jag tyckte MrVain såg blek ut idag, men jag såg honom på telefonens lilla skärm.
Av de jag såg tyckte jag bäst om I'm very special F.
Åh sjutton, vare sig Don F eller First LoveBaloué, Calido's Son, Demand och Formalin godkända.
Star Quality's bakben i traven är riktigt fina.