Mr Vain enligt mig: han kan ju hoppa, absolut, det såg man nu. Men räcker det? Jag personligen har lite svårt för hans galopp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag föredrar den engelska och amerikanska sättet.Ja, det blir extra tydligt med en hals som mr Vains. Men det är lite typiskt holländskt måste jag säga, dvs kontroll i varje steg.
Ja, han var riktigt fin idag på hoppningen. Såg ut att söka hinder och ha bjudning, inte som med LH mellan hindren. Hon bråkade för mycket med honom.Och jag föredrar den engelska och amerikanska sättet.
Tyckte rikligt mycket om honom idag.
Dem är 5 år har jag för mig.alltså wow, den häst hästen är ju som en helt annan häst under Jens. Otroligt trevligt att se, och bara 4 år dessutom.
Född 2012Dem är 5 år har jag för mig.
Jaha, tack! Han såg väldigt trevlig ut, speciellt mot slutet när han var helt avslappnad.Dem är 5 år har jag för mig.
Kan bara hålla med, jätte fin häst.Jaha, tack! Han såg väldigt trevlig ut, speciellt mot slutet när han var helt avslappnad.
Håller med om Conthallon Rouge!
Såg fantastiskt trevlig ut men för mitt sto blir det Cosmeo Hästak i år. Gillar honom och han är liten och nätt vilket behövs till mitt rätt maffiga sto.
Nu kommer en förhandsfavorit.
Balou lämnar ofta otroligt trevliga hästar, stark genotyp.
Ska bli intressant att se den här hästen nu.
Såklart! Jag har för många namn i skallen just nu...Du menar Casanova?
Var han efter Baloubet? Trodde det var Balou, men han är ju lika trevlig.Du menar Baloubet?
Var han efter Baloubet? Trodde det var Balou, men han är ju lika trevlig.
Nu tyckte jag däremot inte att den här avkomman var så jättespeciell efter att ha sett hoppningen. har ju inte sett den tidigare heller.
Jo visst är det två olika hästar, men bägge två har stark genotyp, vilket syns tydligt på avkomman även här. Jag gillar bägge hingstarna, den sistnämnde än mer. Jag har haft turen att få rida hästar efter Baloubet, samtliga har varit kloka och trevliga individer. Balous avkommor har jag sett en hel del, och dom faller mig mycket i smaken, dessutom tycks dom alla ha en röd linje rakt igenom. Mycket tack vare Baloubet.Oavsett vilken Balou du menar (en är son till Baloubet och den andre son till den förste) så är de ju väldigt olika hingstar tycker jag. Denna (Cayenne de Clarence) är i min mening en kopia av sin far.