Bruksprov New Forest

Lagren

Trådstartare
Jag har en hingst som jag nyligen köpt av rasen new forest, har tidigare bara hållit på med halvblod. Men nu är det så att jag har tänkt visa min hingst på bruksprovet år 2010 och undrar hur man får mer information om hur man anmäler sig, vart det är, hur det går till, finns det just någon sådan hemsida?

Du är välkommen med allt som du vet om new forest.
Du kan även mejla mig på annikalagren@hotmail.com

Sv: Bruksprov New Forest

Bruksprovet för New Forest brukar vara på Grevagården tillsammans med Connemara. I år hade även ridponnyerna (ASRP) sitt bruksprov samtidigt.

Om jag var du skulle jag ta kontakt med någon i styrelsen angående dina frågor. Kanske även prata med ett par-tre större uppfödare och få lite tips.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 801
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 795
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 244
Senast: lizzie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 162
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar