Bruksprov 2014

Sv: Bruksprov 2014

Botticelli kommer också att gå i Fas 2.

Är det någon bukefalist på plats och ser de direktkvalificerade hingstarna?

Vem har lagt på den vedervärdiga musiken? Är det kanalen eller den som spelas i ridhuset?

Vem har lagt på den vedervärdiga musiken? Är det kanalen eller den som spelas i ridhuset?

Jag GILLAR musiken :d

Är väl inte direkt imponerad av nån av de löshoppade hingstarna dock.
Men skulle säkert överväga flera bara pga stammen (blodet) och att de är lite mindre =) (min märr är 177)

KL
det är ju få 4åriga hopphingstar som valt att fullfölja. Min fråga är, kan man välja att inte godkänna någon? Eller måste man godkänna minst en i varje årskull? Är det "taktik" att man väljer att fullfölja för att konkurrensen är liten (rent antalsmässigt) och man hoppas på att domarna "vill ha" en godkänd i varje årskull? Jag har inte sett hästarna utan detta är mer en undran rent taktisk, både för ägare men också för domarna.

Mina öron krullar ihop sig i protest:p

Hippocampus, gietvis kan man välja att nte godkänna någon om det är så att ingen lever upp till kraven.

För mig fungerar det men det hackar en del i bilden. Känns inte så givande att titta på gångartshingstar när det ser ut som man tittar på diabilder.:meh:

3 av 8 blir väl typ 37% det är trist att flera valde att inte gå vidare, och framförallt om det blir taktiskt att någon "måste" bli godkänd för att det ska se bra ut. Vilket det då inte verkar att det "måste" bli.

För mig fungerar det men det hackar en del i bilden. Känns inte så givande att titta på gångartshingstar när det ser ut som man tittar på diabilder.:meh:

Här funkar det jättebra :D har kopplat datorn till storbildstv så det känns som jag tittat på "riktig tv" :banana:

Här är det strömavbrott så det går inte att se något alls :rage:
Men det hade säkert laggat i stället om jag väl fått igång allt så det är väl ingen större skillnad egentligen.

Hur går det för dem?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Bison
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
559
Senast: Celinehenn
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 504
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka