Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ska han stå i Sverige eller vara på importsemin?
U
Jag hittade inte mitt häfte med resultatet från förra årets bruksprov, men jag minns att Impuls saknade den extrapoäng i härstamningskolumnen som många importer hade.
Borde han inte fått åtminstone 0,5 poäng för sin elitpremierade pappa som gått svår internationell dressyr?
Ängagården ser det ut som,står med i deras hingstprogram..mycket intressant hingst![]()
Ängagården har haft med Don Laurie i sitt hingstprogram i flera år, det är nog därför han är med där. Antar att den inte är uppdaterad för årets hingstar än?
Trevlig härstamning onekligen, men har inte heller hört något om avkommorna tyvärr.
Ängagården har haft med Don Laurie i sitt hingstprogram i flera år, det är nog därför han är med där. Antar att den inte är uppdaterad för årets hingstar än?
Trevlig härstamning onekligen, men har inte heller hört något om avkommorna tyvärr.
Har sett några på video på nätet, men inget som har imponerat. Det är märkligt vad genlotteriet kan slå olika.
Schwartz Gold har inte rosat marknaden precis,har tävlat mycket i Skåne o rivit det mesta som kommit i hans väg på hoppbanorna.Där får nog Flyinge försöka hitta ngt annat om de vill ha en godkänd Stakkatoson.Kanske lättare att importera från tex Stalypso som verkar vara en superindivid.
Han ska stå i Sverige.
Intressant
Nu ska jag inte vara sådan, utan det är mer en fråga. Kollade på filmerna på honom i trav och det såg inte ut som han hade en fantastisk bakbensaktivitet, såg jag fel?
Mycket intressant stam gar han iallafall..
Ulrika
*KL*
Cartier saknas väl !? Den Eklunda ska ha!? Varför??
Den ville jag juh se!![]()
Lite min reflektion också. Undersatta visserligen, men lite passiva. Jag tycker hela rörelsemönstret är så likt Londonderry - kolla och jämför!
Jag var nästan rädd för att skriva det.. Har faktiskt inte funderat på Londonderrys rörelsemönster(mest funderat på hopphingstar förr), finns det en länk till någon film?
En annan sak jag har funderat över, är när man kollar hopphästar, en del har ju en enorm bakbensaktivitet (alltså nästan för mycket), hur kommer det sig? Alltså..hur blev det så?
Ulrika