Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Vad kul att min stos pappa D-Day har två avkommor med till start.
Bogart (SWB) 2003 Biggles D-Ana D-Day Kristina Nilsson & YN Materialteknik AB Kristina Nilsson & YN Materialteknik AB
Labero (SWB) 2004 L'acteur Demona (50) (SWB) D-Day Bollerups Lantbruksinstitut Bollerups Lantbruksinstitut
Inte avkommor. han är morfar.
*lån
Dessutom tar de inträde i år, samtidigt som det står i artikeln att testryttarna är det som drar mest publik medan läktarna i övrigt står halvtomma. Fattar någon hur de resonerat![]()
Det är väl baserat på tidigare erfarenheter, men hur tror de att det ska komma mer publik med inträde![]()
Detta säger väl litegrann om att man verkar glömma att alla uppfödare inte bor i skåne...Dessutom så borde man ge rabatt till enskilda medlemmar så att det lönar sig att vara medlem i förbundetBlir en dyr historia.
Bil 140mil tor, 1060kr hotell, 550 middag o 300kr biljett o katalog.
Sen mat.
Men jag hoppas det är värt varje krona.
Det är väl baserat på tidigare erfarenheter, men hur tror de att det ska komma mer publik med inträde![]()
Det är ju grymt sorgligt om det var (som det verkar) att han inte blev GK ifjol! *suck* vi har ju snart inget svenskt kvar, o´ch jag hade gärna sett en master son här!!shit, att vi inte värnar mer om det svenska!