Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska du göra i en eller båda? Är lite sugen på att göra bådaHar ni? Gjorde det skitont? Har börjat bli väldigt sugen..
Har nog rätt okänsliga tuttar (kan vrida om ordentligt innan det gör ont )
Hur svårläkt är det egentligen? Har ett jobb där jag rör mig mycket plus att jag tränar (sportbh på båda ställen..)
Ska du göra i en eller båda? Är lite sugen på att göra båda
Gjort i båda samtidigt, gjorde inte alls ont jämfört med septum som var min värsta.. Bröstvårtorna sved bara till lite lätt, var lite jobbigt i början då läksmyckena var ringar och jag fastnade lite i kläder . bytte till stavar efter 2v och de har känts färdigläkta sedan dess. Är några år sen nu jag gjorde dem. Sportbh var lugnt från dag 1!
Jag har i båda, jättefint tycker jag (förstås) . Jag gjorde först i ena, sen andra ett tag efter. Tycker inte det gjorde särskilt ont. Jag tränade dock ingenting då när de läkte vad jag minns... så det kan jag inte svara nåt om =). Minns inte hur lång tid det tog för dem att läka, men mina läkte okomplicerat iaf =).
//r
gjorde inte alls ont jämfört med septum som var min värsta..
Septum var vidrig, jag svor och det kom tårar. Haha.
Neej, skriv inte så . Jag har såhär vid 30 års ålder blivit sjukt sugen på en sådan
Nån slags nerv låter ju... jättesköntDet är värt smärtan! Är så kort stund, känns som att det är nån slags nerv i just mitten som gör att tårar kommer? Var inte gråttårar om du förstår
Gjorde också min runt 30
Nån slags nerv låter ju... jätteskönt
Jag är inte en sån som har piercings tycker jag. Liksom inga tatueringar, inga piercings, ofärgat hår osv. Jag tänker att sånt är för coola människor
Haha, nä jag är inte heller den med attityd direkt har dock fått för mig att just septum skulle funka på mig, men det känns ändå så "inte jag" med piercings överhuvudtaget.@Niyama Jag håller med dig, tycker septum är jääättefint... på rätt person! Dvs någon med lite attityd... inte på mig tyvärr...
//r