Britains got talent

Sv: Britains got talent

Gud så häftigt!!
Jag blir alldeles hänförd när jag ser sån,t här!:love::D

jag är sådär töntigt blödig så jag blir alldeles tårögd när jag ser sånt där :o, jättefränt ekipage :)

jag är sådär töntigt blödig så jag blir alldeles tårögd när jag ser sånt där :o, jättefränt ekipage :)

Men, det blev jag med,jag tycker inte det är töntigt att visa sina känslor.Det gå rysningar genom hela kroppen när jag ser sån,t här!

Men, det blev jag med,jag tycker inte det är töntigt att visa sina känslor.Det gå rysningar genom hela kroppen när jag ser sån,t här!

Haha, nej jag skäms egentligen inte. Men jag kan verkligen börja böla för minsta lilla grej så att folk nästan garvar åt det ibland.
"Åh vad FINT den hunden gick fot...snyft" ungefär..hahaha.:D

Haha, nej jag skäms egentligen inte. Men jag kan verkligen börja böla för minsta lilla grej så att folk nästan garvar åt det ibland.

Japp,sån är jag med!:D

det häftigaste var nästan att den kunde behålla 100 % fokus i den miljön! folk skrek och tjoade och hunden verkade inte ens märka det :).

Vi är ett gäng som ofta tävlar tillsammans, och varje gång när någon tar en pinne/cert/placering mm börjar jag ALLTID gråta:angel:

Men TS, jaaaa, freestyle is the shit! På videon var dom grymt duktiga. Här i Sverige har vi några riktigt bra också, tex Emma Willblad och Frida Binette. Sök på Youtube!

Gilly

*kl*

Måste bara få visa er denna freestylevideon.. Bara för att det är en sån show och att de ser ut att ha så grymt kul ihop:love:

se och njut!

LÄNK

Gilly

Haha! Jag satt också med glädjetårar i ögonen. Konstigt att man blir så påverkad och rörd av det när man inte ena har en relation till hund eller människa. Men man känner ju för alla hundar såklart. Klippet gjorde iaf min dag mycket bättre. :p

Visst är de duktiga (!), men jag kan inte låta bli att nästan skratta då jag tycker det ser otroligt fånigt ut :p

Jätteduktigt ekipage! Imponerande (men som sagt, liiiite halvtöntigt)

Något som däremot är helcoolt är denna ! <--- (Bra alternativ den dag man inte kan ta med rulatorn i sökskogen)

:D

Wow, alltså! Jag är helt imponerad.
Kanske något för min lilla cavalier-hane. :):D

Jätteduktigt ekipage! Imponerande (men som sagt, liiiite halvtöntigt)

Något som däremot är helcoolt är denna ! <--- (Bra alternativ den dag man inte kan ta med rulatorn i sökskogen)

:D

Jaa,då vet jag, att jag inte behöver sluta med hund när jag blir riktigt gammal.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 752
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 101
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 072
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 925
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka