brio happy barnvagn

M

marbella ryttare

[/B] brio happy barnvagn...:)
jag har just kopt en sadan...
ar det nagon annan som har en sadan som har nagra erfarenheter att dela med sig till mig...??
 
Sv: brio happy barnvagn

Jag har...
phplr3hkh.jpg


Ser min ut på långt håll ;)

Jag är supernöjd, den är lätt rullad och smidig att vika ihop och lasta in i bilen.

Min kompis har en Emmaljunga Cerox och vi höll på å bli galna när vi skulle försöka oss på att vika ihop den så det var bara å fälla sätena och pressa in vagnen.
En Emmaljunga skulle inte heller få plats i vår bil för den är lite bredare. (Jag hade som tur var min pappas V70 när jag hämtade min kompis)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 333
Senast: Ajda
·
Hästvård Ni som har erfarenhet av hästar som är lösa i magen, vad är era bästa tips på preparat som hjälper magen att komma i balans och...
2
Svar
31
· Visningar
2 153
Senast: AbCdE
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
594
Senast: MiaMia
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 549
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp