brio happy barnvagn

M

marbella ryttare

[/B] brio happy barnvagn...:)
jag har just kopt en sadan...
ar det nagon annan som har en sadan som har nagra erfarenheter att dela med sig till mig...??

Sv: brio happy barnvagn

Jag har...
phplr3hkh.jpg

Ser min ut på långt håll ;)

Jag är supernöjd, den är lätt rullad och smidig att vika ihop och lasta in i bilen.

Min kompis har en Emmaljunga Cerox och vi höll på å bli galna när vi skulle försöka oss på att vika ihop den så det var bara å fälla sätena och pressa in vagnen.
En Emmaljunga skulle inte heller få plats i vår bil för den är lite bredare. (Jag hade som tur var min pappas V70 när jag hämtade min kompis)

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 560
Senast: Lejanna
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 954
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 973
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar