BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tog bort mitt konto, tyckte det gick så långsamt :crazy: Fanns inget o göra direkt?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL

Nån som testat Mitt Stuteri/Häst & Ponny?

Nåt köpbart Pc-spel måste ju vara kul? :p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag blev nyss medlem på Howrse.. Jag fattar inte riktigt vad jag ska göra, men jaja :p Mumorsan heter jag iaf :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag är medlem på Howrse. Heter Bellini, vilken fantasi :D!

Någon som vet vad man ska göra för att uppnå "10 days of seniority"? trodde det var att man var medlem i 10 dagar typ :o Men nu har hag vart det och har inte fått det målet uppfyllt ändå...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Vissa mål behöver en dag på sig att valideras/bekräftas. Din tionde dag t.ex. får du oftast på dag 11 osv. Spelet uppdateras bara en gång om dygnet så vissa saker är lite segare än andra.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tog bort mitt konto, tyckte det gick så långsamt :crazy: Fanns inget o göra direkt?

Jodå, men man måste jobba sig upp i nivåerna innan det blir mer. Jag har nu ett eget stall med 18 boxplatser samt 14 (tror jag) hästar i olika breeding programs. Jag odlar på fem åkrar, har flera hästar i träning och några för försäljning.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tack så mycket =) Om någon mer blir medlem får den gärna ange mig som "sponsor" :D
Behöver en sån. Bra att fylla i Bellini i rutan där du ska ange sponsor när du registrerar :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Läste den här tråden för ett tag sedan och har funderat lite. Jag snor jämt min lillasysters hästspel och spelar dem, älskar hästspel men många blir ju lite barnsliga... Det roligaste hittills är Rosemondhill men det är fullt med buggar. Ett annat roligt är ett hästspel som nog, vid närmare eftertanke, riktar sig mot vuxna... Till Playstation 1 i alla fall, man rider dressyr och terräng och hoppning.
Så, vad borde en hästspel som inriktar sig mot vuxna innehålla? De flesta barnspel går ju ut på att sköta sin häst, byta kläder och tävla i dressyr, terräng, hoppning. Ibland är det något mysterium med.

Vad vill vi ha?
Jag tänker mig ett spel där man kan bygga ditt eget stall med hjälp av färdiga boxar etc, lite the Sims. Man kan köpa och sälja hästar, det finns mycket utrustning och kläder att köpa och sälja och man kanske till och med kan försöka få in lite "rollspel" i det hela och ha ett antal karaktärer som man kan ragga på eller försöka bli vän med. Kanske kan man gå från att vara vanlig hästägare och sedan få välja inriktning beroende på hur man slutar, och till slut bli ridskolechef, känd uppfödare eller toppryttare inom någon gren. Träna och tävla. Anställa folk, hitta bra skötare... Jag vet inte. :) Har en massa idéer. Någon som är spelutvecklare?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det där låter som jag också tänker! Ett sims spel för hästälskare ! :) :) *typ som djurspelen, fast man kan bygga för hästar osv istället)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tack så mycket =) Om någon mer blir medlem får den gärna ange mig som "sponsor" :D
Behöver en sån. Bra att fylla i Bellini i rutan där du ska ange sponsor när du registrerar :D

Jag med :angel:
behöver oxå sponsra någon...
fast Western_Ivy då förstås ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

praefatio: det "spelet" du beskrev är precis så som man skulle vilja ha det. intressant och hoppas det kommer ett sådant;D

blev nyss medlem på Howrse, få se om det är något att ha. i övrigt har jag just nu inget hästspel som jag gillar. :/
men något i sims stilen skulle vara super ju!!:D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tycker att Howrse verkar var lite sims stil! I början var det rätt tråkigt, men när man stiger i graderna kan man göra massor bla; öppna egen ridanläggning där andra "howrseanvändare" hyr in sina hästar. Finns även auktion där man kan köpa hästar, väldigt aktivt och aldrig dött med folk som är online.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tvivlar på att det är möjligt att någon bukare skulle finna ett spel som jag inte redan har provat :D

Meeen om någon skulle råka komma över ett djur spel (häst, hund, katt, whatever) som är gratis att spela, (hyfsat snygg layout), har möjlighet att avla och framförallt - viktigast av allt - har genetik av något slag. Tveka inte att pm:a mig :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

vad står MTS2 för?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hej Bellini,

Använde dig som sponsor! :o Hoppas att det var okay som du nämnde i ett tidigare meddelande här? :D

Shit! Kul spel! Lite långsamt i början, men det lossnar väl?!

Tack för tipset! :bow: Heter nmolsson35 där!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

delvis kl

Howrse ,har jag spelat mycket i mina dar , har samma nick där som här ,blev dock trött på det för några månader sedan så det har legat i vila ett tag ,har bara loggat in någon gång om dagen för att titta till mitt EC , Som har sjunkt till 100 någonting i rankningen (suck) .
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 392
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp